Emmaa_ schreef:Hopen dat ze dat uitsmeren over 2 of 3 dagen, en niet over 5Had vorig jaar een blok waarin ik een paar uur moest wachten op een stom werkcollege....
Ja inderdaad, liever 2/3 volle lesdagen dan telkens een paar uurtjes!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

chantalboes schreef:Emmaa_ schreef:Hopen dat ze dat uitsmeren over 2 of 3 dagen, en niet over 5Had vorig jaar een blok waarin ik een paar uur moest wachten op een stom werkcollege....
Ja inderdaad, liever 2/3 volle lesdagen dan telkens een paar uurtjes!

Ik ga ICT & Media Design studeren in Eindhoven. x_Elise schreef:Hoi
Zou ik me misschien ook mogen melden.
Ik heb 4 jaar pedagogiek studeren achter de rug en dat werd hem helaas toch niet.
Dus nu heb ik na een vrijwillige stage in een klas besloten om de pabo te gaan doen.
Iets wat wél compleet in mijn straatje past.
Heb net de intake assesment gedaan en vooral rekenen viel érg tegen
Is er hier misschien een PABO student die weet waar je ergens rekenen kunt oefenen?

x_Elise schreef:Hoi
Ik heb 4 jaar pedagogiek studeren achter de rug en dat werd hem helaas toch niet.
Dus nu heb ik na een vrijwillige stage in een klas besloten om de pabo te gaan doen.
Is er hier misschien een PABO student die weet waar je ergens rekenen kunt oefenen?
DaisyDarling schreef:Klopt het dat wij de afgelopen weken niets van onze studie hebben gehoord Blanket? Ik had wel verwacht iets te horen over boeken etc, maar geen enkele mail gehad
Blanket schreef:DaisyDarling schreef:Klopt het dat wij de afgelopen weken niets van onze studie hebben gehoord Blanket? Ik had wel verwacht iets te horen over boeken etc, maar geen enkele mail gehad
Inderdaad, moet ook nog steeds een bevestiging van definitieve inschrijving krijgen. Heb daarover een mail gestuurd op 17-07, kreeg als antwoord dat ze nog een aantal documenten moeten verifiëren. Heb jij al een bevestiging ontvangen? Ook verder nog niks over roosters of de introweek. Ben benieuwd..
x_Elise schreef:Hoi