Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus dan maak ik er indd ook hamburger van bijvoorbeeld. Grappig dat het wel per Mc Donalds verschilt, sowieso wel meer verschillen.
. Gapbusters willen ook graag een bepaald product bijverkocht krijgen, daarvan zijn ook promo-posters. Wij hebben een dagelijkse lijst met doelstellingen: servicetijden, %grote menu's, %holds, omzet, en ook de producten die je bij moet verkopen staan daarbij. Momenteel is de bijverkoop de donatie 
schrok zo en ik echt zo "woooooooooh die was hard" en toen werd ik door zo ongeveer iedereen uitgelachen. ik kan echt niet tegen knallen als er een balon knapt gooi ik al alles om uit schrik
. 20 eten de meesten niet op als bijgerecht dus dat lijkt me zinloos om voor te stellen.unihorses schreef:wij moet hier ook bijverkopen ja, verschrikkelijk vind ik het.
ik begin al niet aan nuggets want van 6 gaat dat naar 9 en dan is het voor maar 1,75 extra heeft u er 20 dat gaat van kwaad naar erger natuurlijk![]()
wij moeten bijverkopen, ook een bijverkoopsoc en als je die niet haalt dossiersheet en op gesprek..
maar dan wordt het hier dus
- ik wil graag een qp
een menu ? ( we moeten bij losse broodjes menu aansmeren )
- ja doe maar
groot menu?
euh euh dat is altijd een heel moelijke vraag blijkbaar...
doe maar
wou u dubbele frietsaus?
- ja doe maar ja 1 frietsaus
cola als drinken?
drinken? zit dat wil ik niet hoor ik ook wel eens![]()
- ja
wou u misschien ook nog een sundea ijsje erbij voor een euro?
- nee
wou u 50 cent doneren aan het ronald mc donald kinderfonds?
- wat zeg je , 15?
nee,50 nee wil ik niet
afrekenen bla bla bla wisselgeld terug en gooien het in het steunpotje

alsof het een soort huis is wat kinderen uit deelt ofzo?