Bralindy als je niet kunt, of weinig kan slapen moet je melatonine proberen. Heel veel collega's hebben dit hier en werkt super. Gewoon verkrijgbaar bij kruidvat, etos, etc. Ik slaap altijd heerlijk, vind het jammer als me wekker weer gaat.
Ik heb daar van gehoord ja. Wie weet voor de volgende keren. Tot nu toe gaat het aardig na een zeer rommelige start. Nu lekker aan de koffie. Zodadelijk weer even rond fietsen en ergens anders stationeren.
zo heftig carmaiineee, wel met goede afloop..? Hier is het lekker rustig, ze komen wel telkens in groepjes roken, ga op tijd m'n ronde lopen, vraag me af wat er speelt
Vind dat de tijd vannacht langzamer gaat dan gisteren... Verveel me op dit moment
Bralindy
Geplaatst: 02-07-14 02:14
Hier niet echt. Net nog een was opgehangen voordat ik een mevrouw draaide in bed.
zo heftig zeg! Ik hoop op een goede afloop?
Lis_Ol
Geplaatst: 02-07-14 02:41
hier gaat de tijd wel snel, moet onwijs veel administratie doen.. zo nog 2 dossier analyses schrijven, medicatie nakijken en uc's klaarmaken.. tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben is het denk 5 uur, dan zijn de eerste vaak al wakker
Succ horsii! En nee, dat wordt zeker niet gewaardeerd. Dus dat ga ik nu ook lekker doen in mijn eigen bed (paar uurtjes anders slaap ik vanacht niet meer). Trusten en succes!