Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dyoka schreef:Isa schreef:Alleen bij 3-jarige pony's, hoe goede afstamming ze ook hebben, kan je nooit weten of ze de top ook echt kunnen halen
Nouja 100% zeker weet je het nooit natuurlijk maar als jij een afstamming van (ik zeg even iets geks) Totilas hebt weet je wel degelijk dat hij het in zich heeft. Daarnaast moet de ruiter (met goede instructie, de juiste middelen enz.) ervoor zorgen dat het ook daadwerkelijk lukt.
lina1998 schreef:dyoka schreef:
Nouja 100% zeker weet je het nooit natuurlijk maar als jij een afstamming van (ik zeg even iets geks) Totilas hebt weet je wel degelijk dat hij het in zich heeft. Daarnaast moet de ruiter (met goede instructie, de juiste middelen enz.) ervoor zorgen dat het ook daadwerkelijk lukt.
niet mee eens, afstamming is niets naast karakter, verleden is geen beloften voor de toekomst en op papier kan je niet rijden.

xNK schreef:Hebben jullie facebook?
Kaus schreef:Bij ons werd iedereen die EM/CM koos als dom benoemd door de anderen...
Niet leuk als een vriendin zegt 'Ja ik snap wel dat jij een M profiel kiest, jij bent niet zo goed als wij.'
En bedankt...