Deze week toetsweek waarbij ik de helft niet meer hoef te maken, volgende week nog 3 dagen les en dan lekker vakantie vieren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar ben je daar al niet te oud voor? Veel organisaties doen het maar tot het jaar voor je 18 wordt toch? bente12 schreef:Dat is nog eens een gaaf besluit beauty1love, ik ben stiekem wel hééél erg jaloers!
boooo schreef:Wat gaaf beauty1love!Maar ben je daar al niet te oud voor? Veel organisaties doen het maar tot het jaar voor je 18 wordt toch?
beauty1love schreef:bente12 schreef:Dat is nog eens een gaaf besluit beauty1love, ik ben stiekem wel hééél erg jaloers!
Eerlijk gezegd ben ik ook heel erg jaloers op mezelf, ook al weet ik het al een paar maanden het besef is er nog niet helemaal!boooo schreef:Wat gaaf beauty1love!Maar ben je daar al niet te oud voor? Veel organisaties doen het maar tot het jaar voor je 18 wordt toch?
Ik word zaterdag 17 dus het mag nog!

enige vraag is nog wat ga ik herkansen, nederlands literatuur omdat dat een Schoolexamen was of wiskunde B zodat ik mn wiskunde A kan laten vallen. Ik kreeg helaas weer negatief advies voor wiskunde B maar vindt het zo oneerlijk, naar dr is geen enkele leraar die snap waarom ik dat zo graag wil. Weet ik eigenlijk zelf ook niet maar ik heb zo veel inzicht alleen verschrikkelijke faalangst, en ik wil gewoon laten zien dat ik het wel kan. 
welshfan97 schreef:Whaaaaaa!!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!! Ik ben het levende bewijs want zoals het er vanmorgen om half 11 uitzag ga ik toch nog over naar VWO6. Cijfers konden bijgewerkt worden tot half 12 en mocht van mn mentor dus nog niet te blij roepen dat ik over ben, maar stiekem hoop ik van wel.
Engels lerares is heel aardig geweest en heb 2 vijfen gekregen bij mondeling en dat vond ik het echt niet waard. Daarnaast moesten we nog schrijven (vorig jaar hard mn best gedaan en kwam op 1,7 uit dus had geen vetrouwen, maar) dit jaar heb ik een 5,5!!! Daarmee dus een 5 voor engels en bij wis en nederlands geen onvoldoende!!enige vraag is nog wat ga ik herkansen, nederlands literatuur omdat dat een Schoolexamen was of wiskunde B zodat ik mn wiskunde A kan laten vallen. Ik kreeg helaas weer negatief advies voor wiskunde B maar vindt het zo oneerlijk, naar dr is geen enkele leraar die snap waarom ik dat zo graag wil. Weet ik eigenlijk zelf ook niet maar ik heb zo veel inzicht alleen verschrikkelijke faalangst, en ik wil gewoon laten zien dat ik het wel kan.
Wow een tussenjaar om naar amerika te gaan is wel heel vet!! Super veel plezier en succes gewenst!
Valt me wel op dat er hier zoveel mensen naar havo gaan, op onze school zijn er slechts 2 van de 150 leerlingen die niet naar VWO6 gaan en die gaan wrss allebij via volwassenen onderwijs jaar 5 en 6 nu in een doen.