Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Werk inmiddels bijna acht jaar in het basisonderwijs, waarvan zeven jaar op mijn huidige school. Heb dit jaar (voor het eerst) groep 8. Ik heb een erg leuke klas en veel steun aan en lol met mijn fantastische collega's. Ik werk op een grote basisschool, zo hebben we bijvoorbeeld vijf groepen 8. Erg handig en gezellig!
lieveli schreef:Voor de stagaires hier, hebben jullie een voorbeeld van een dagverslag? Ik moet mijn begeleidster of de klas observeren, maar ik heb geen idee wat ik daar in moet zetten behalve 'toen deed ze dit en toen deed ze dat'.
lieveli schreef:Voor de stagaires hier, hebben jullie een voorbeeld van een dagverslag? Ik moet mijn begeleidster of de klas observeren, maar ik heb geen idee wat ik daar in moet zetten behalve 'toen deed ze dit en toen deed ze dat'.
Er komen gastsprekers die ondergedoken en/of in kamp Vught hebben gezeten tegen mijn tweede klassers babbelen
Zin in! mayniac_val schreef:Ik heb morgen echt de tofste werkdag ooitEr komen gastsprekers die ondergedoken en/of in kamp Vught hebben gezeten tegen mijn tweede klassers babbelen
Zin in!
Denk ook dat de kids onder de indruk zullen zijn.
Wel beter voor het joch, maar ik word zo naar van zulke berichten...

Maar de rest was wel heel lief, stelden ook goede vragen enzo 
Excursies/projecten?
'Mijn' mentorklasje bestaat uit een stel top koters, ben knettergek op ze. Eentje daarvan is net twee weken weer hier na een jaar rebound en vijf weken afkick-kliniek. Super lief joch, doet bij M&M hard zijn best en is makkelijk in de omgang.
Sommige zijn echt net paarden wat dat betreft.

Helemaal op dit niveau fijn dat er zulke dingen zijn, want de geschiedenis onderwerpen zijn echt een ver-van-hun-bed show.
Mag op zich ook wel eens, even ontspannen
Vind het supertof van hem dat hij terug op school en in zijn oude klas durft te komen. Ik heb een gigantisch zwak voor kinderen met nare thuis verhalen