Wie nog meer afstuderen in 2013?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 15:30

Haha Corelli,mooie uitwerking! Dat geeft je ongetwijfeld veel werk met uitwerken!

Ik heb net een opdracht ingeleverd die morgen af moet zijn. Twijfel enorm over de kwaliteit, maar zal wel zien..
Morgen het eerste interview. Spannennnnnd! Moet alleen nog ff de juiste vragen op een rijtje zetten, haha..

Optiwolk

Re: Wie nog meer afstuderen in 2013?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 15:47

Komt wel goed Ievie!

Net via telefoon antwoord gehad van't havenbedrijf dat ik wil interviewen, hij wil niet meewerken.
Heeft me wel via z'n secretaresse naar iemand doorverwezen, da's toch al iets.
Maar wat een eikel zeg "Ja ik ga daar geen standpunt over innnemen nu het dossier nog bij het parlement ligt... maar raak jij dan in de problemen voor je eindwerk?"
Dus ik in alle eerlijkheid "Ja meneer" (in de hoop toch nog een interview te pakken te krijgen)
Zijn antwoord?
"Ah da's dan jammer."

Straks dus maar eens die andere meneer gaan lastigvallen ...

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:06

Oh wat jammer Optiwolk, maar wel eerlijk van die meneer en fijn dat hij je een andere naam gegeven heeft..

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 07:48

Vandaag een pittig dagje, nu snel naar mijn laatste interview met de fysio's, dan werken en ik sluit vanavond de dag nog even af met een L2 dressuur wedstrijd :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 11:06

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 11:45

Ik ben net klaar met transcriberen, was anders leuk geweest :D

We gaan echt als een speer, het labelen komt deze week ook wel af dus dan kunnen we volgende week aan het formuleren van de aanbevelingen beginnen!

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:21

Ik moet nog drie interviews uitwerken en dan straks nog 4-6 interviews uittypen, dus ik heb nog wel wat typewerk...zal mss wel ff lezen! Moet wel makkelijk zijn, want ik heb al teveel aan mn hoofd...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:31

Ja Zephyr!
Is gewoon een compleet veilig programmaatje installeren op je pc, washier in tien minuutjes gefixed.
En als je het dan automatisch laat 'pulsen' (dat hij dus dingen vanzelf doorstuurt) draait dat gewoon op de achtergrind en kan je verder werken.
Ik vind't sowieso leuk Corelli :P

Even wat research afrpinten en straks buiten in't zonnetje met de fluostift aan de slag :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:33

Goed bezig Corelli :D En dan met die interviews die jij hebt :))

Dat is inderdaad nog wat typewerk Zephyr :(:)
Wat rot dat je al zoveel aan je hoofd hebt!

Morgen heb ik mijn laatste interview en alleen die nog transcriberen.
De andere vijf interviews heb ik al getranscribeerd :j
Mijn streven is om alle interviews deze week getranscribeerd, gefragmenteerd en gelabeld te hebben :)
Dan kan ik volgende week mooi alle labels in een schema zetten en de resultaten doen.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:39

Ik heb vanmorgen het laatste interview met de fysio's gehad, maar daar moet ik er nog 3 van uitwerken. Heb er pas 1 af! Donderdag moet ik ook nog naar de tandarts, want ik heb last van doorkomende verstandskiezen :(
Deze week krijg ik dat uittypen dus al niet af en het labelen moet ik nog doen....

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:47

Hier vandaag gezakt voor profiel assessment.. Dat wordt weer een traject via de examencommissie.. :'(

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:51

:( Akshay

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:52

Akshay schreef:
Hier vandaag gezakt voor profiel assessment.. Dat wordt weer een traject via de examencommissie.. :'(

oliebol, wat rot voor je :(:)

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:17

Akshay schreef:

Oh oliebol! Balen Akshay :(:)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:19

Wat ontzettend klote Akshay :(:)
Heb je feedback gekregen waarop je gezakt bent?

Rot van je verstandskiezen Zephyr, worden ze eruit gehaald donderdag?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:05

Ik ben niet zo goed in 't assessment principe :))
Ik klap dicht. De eerste keer het minste, maar de 2e keer erger, en vandaag dus nog erger. Over 2 weken is het reguliere herkansing, maar het is heel aannemelijk dat het dan slechter gaat..

Ik weet het allemaal wel, maar het komt er in zo'n assessment setting niet uit.. *zucht*

Ga m'n best doen vanmiddag m'n afstudeeropdracht weer op te pakken :)

Bolderkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 22:33

Nee, wat balen Akshay!!! Zoals je weet ben ik daar ook niet zo goed in, en na m'n zakken al helemaaaaaal niet meer.

En wat nu dan?

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 23:05

Oh wat balen Akshay! Logisch dat het steeds wat minder goed gaat, je wordt daar ongetwijfeld knal-onzeker van.. Heb je iets waardoor het beter zou kunnen gaan? Bijv oefenen, dingen opschrijven, bekende docent?

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 23:26

Echt rot is dat Akshay! Hopelijk kun je het toch op 1 of andere manier halen, want je bent nu al zo ver!

Vanavond ging mn wedstrijd goed! ff ontspannen van alle studieactiviteiten, dus ik was mooi 2 winstpunten rijker in de L2 en 2x een 3de plaats!
Morgen ga ik naar de tandarts om naar mn verstandskiezen te laten kijken. Dat koste me al veel moeite om die afspraak te maken, want ik ben doodsbang dat ze eruit moeten....

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:03

geweldig....alle 4 mijn verstandskiezen moeten eruit. 7 mei de eerste 2 maar meteen. 3 van de 4 moeten eruit gesneden worden, waar ik echt doodsbang voor ben! Geweldig dus zo even tussen het afstuderen door!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:11

Wat rot dat je dan dicht klapt Akshay! Is er iets dat je helpt om er weer uit te komen? Of het te voorkomen? :(:)

Ik ben verbaal niet heel sterk, maar gelukkig mogen we onze scriptie in het eindgesprek erbij houden.
En de criteria voor de gesprekken zijn al bekend, waardoor ik die mooi kan verwerken in mijn scriptie ;)

Oh balen Zephyr :(:)
Maar dan ben je er ook meteen vanaf!
Bij mij zijn er ook twee gesneden (kaakchirurg), het was allemaal enger en spannender dan ik verwacht had.
Behalve dan dat die invalkaakchirurg niet goed verdoofd had, die sukkel :+

Wanneer zijn jullie deadlines??

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:17

Zephyr schreef:
geweldig....alle 4 mijn verstandskiezen moeten eruit. 7 mei de eerste 2 maar meteen. 3 van de 4 moeten eruit gesneden worden, waar ik echt doodsbang voor ben! Geweldig dus zo even tussen het afstuderen door!

Brr ik begrijp je gevoel precies, zou ook doodsbang zijn :(:) heel veel succes alvast!

Moet zelf ook onder het mes 24 mei, heb een slijmcyste in mijn mondbodem als gevolg van een speekselklierverstopping :\

Urselin: onze deadline is 31 mei, spannend!

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:39

Jeetje wat een vervelende dingen allemaal tussendoor! Sterkte iedereen!
Gister gesprek gehad met begeleider over plan van aanpak. Nu dus weer aanpassen.
Afstuderen wordt waarschijnlijk augustus pas.

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 17:07

@Akshay: Aahh balen zeg !! Frustrerend is dat zeg, je weet het wel maar het komt er gewoon niet uit..
Echt puur door de zenuwen dan?

@Zephyr: Oehh he bah ! Daar zou ik ook doodsbang voor zijn idd, succes alvast !!

@_Saar: Ook wat minder nieuws, vervelend dat je alweer moet aanpassen.. Wel goede feedback gekregen?

Verder is iedereen lekker bezig zie ik, mooi zo :D
Hier begint het ook op gang te komen, woensdag langs geweest bij de instelling waar wij onderzoek doen. Gelijk heeeeel veel afspraken gemaakt, wij moeten voor ons onderzoek veel observeren en interviewen, dus de komende 4 weken staan helemaal vol gepland.
Gister en vandaag de observatieschema's en interviews opgesteld en volgende week woensdag dan echt beginnen.
De instelling waar wij afstuderen is ook dezelfde als waar ik vorig jaar stage heb gelopen, was leuk om weer even terug te zijn. Lekker bij gepraat met collega's, even gekeken welke kinderen(BSO Plus) er nog waren van vorig jaar. Heb er iig wel zin in om daar weer af en toe te zijn :)

Maar de stress zit er ook in hoor, zo ontzettend veel tijdsdruk(wij hebben maar 7 weken ipv de 13 weken die de rest heeft).. Dus het wordt echt keihard werken en fingers crossed!! :=

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 17:16

@_astrid; ik kom er inderdaad niet uit.. Kreeg zelfs niet uitgelegd wat een herbivoor is :')
Eigenlijk te triest voor woorden :+..

Maar! heel fijn voorstel gekregen per mail. Afspraak gepland na de meivakantie om dat even door te spreken en vast te zetten :)

En vandaag reflectieverslag besproken. Emotionele muts dat ik ben :o
Zo ken ik mezelf helemaal niet. Maargoed, met alles wat het afgelopen jaar is gebeurd is het ook niet heel raar natuurlijk :)