Ze vroegen mijn salaris indicatie, ik doorgegeven.
Krijg ik om 13:30 een mail terug dat de vacature al vervuld is yeah right
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Ze vroegen in heerenveen nog een baliemedewerkster, misschien wat voor vuurneon of sla ik nu de plank helemaal mis?
dus baliemedewerkster is voor mij niet geschikt.
met super collega's die mij hadden gemist hihi. Maandag mag ik gelukkig weer! Voelt fijn om even 'iets' te doen
Jolliegirl schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar iets in de buurt van Alblasserdam.
Schoonmaak,receptie,horeca... kan allemaal..
Jolliegirl schreef:Waarom niet?
Als je écht werk nodig hebt zou je het toch kunnen aangrijpen?
Of willen ze juist jou niet?
) waarbij ik ook geen contract wil; ik wil weg als er een betere baan is.
dus mag ik ook direct opzeggen.
anders kan ik nooit een huis kopen en mijn leven beginnen met mijn lief. Zijn al zoveel jaar samen dus tijd om huis te kopen, trouwen en gezin te stichten haha
heb nu al 10 jaar deze bijbaan en ik ben er echt klaar mee omdat ik echt de intellectuele uitdaging mis. T is tijd voor een nieuwe fase in mijn leven en staat op mijn cv ook niet echt geweldig dat ik alleen maar 'laag' werk zou oppakken.
)
Snap niet dat er bedrijven komen te staan omdat ze in de toekomst eventueel een vacature hebben. Zo stond ik bij een tentje te luisteren waar ze aan het vertellen waren dat ze accountants/bedrijfseconomen zochten. Vervolgens kom ik daar om te vragen of ze iets te bieden hebben. Nee, iemand met een bedrijfseconomie/accountancy opleiding daar hebben wij niks voor.
daar heb ik wat aan!
)
vibabu schreef:Inderdaad! dit was dan de overheid.... zelfde schuitje dus.
Had er echt een stuk meer over verwacht. Overal ellelange rijen en gewoon geen vacatures.

waarom staan ze er dan vraag ik; je gaat op een banenbeurs staan, maar je hebt geen banen en pas mogelijk over een paar jaar is er weer ruimte
)