En leuk lau

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodieee schreef:Ik kwam erachter via omweg, maar er stond onderin mijn rooster nog vermeld dat die extra vakken nog niet ingepland waren, maar dat dat sowieso 1 september gebeurde ofzoalthans dat hoop ik xD haha
Kennen jullie het universiteits gebouw al een beetje? Ik heb namelijk geen idee waar we ons als eerste moeten meldden hahah aanstaande maandag xD
Melisding schreef:Eef_Bam schreef:Is dat zo vervelend? volleybal lijkt me niet zo boeiend, maar goed het hoeft ook niet fanatiek ofzo toch?
nee maar het is best frusterend dat het de hele middag moet
imd schreef:Wat voor agenda hebben jullie eigenlijk? Ik wil ff gaan kijken naar zo'n Moleskine, dacht dat dat misschien wel wat is, of anders wellicht een simpele van de Hema..
Melisding schreef:imd schreef:Wat voor agenda hebben jullie eigenlijk? Ik wil ff gaan kijken naar zo'n Moleskine, dacht dat dat misschien wel wat is, of anders wellicht een simpele van de Hema..
Ik heb ook gewoon een simpele alleen dan van de bruna
Eef_Bam schreef:Xirlijn, je ov gaat pas 15 september in? nou hoop ik dat dat zo is, maar is het niet zo dat je hem vanaf 15 september kan ophalen en hij pas 1 oktober geldig wordt? vanaf wanneer krijg je stufi? voordat je zometeen voor een vervelende verassing komt te staan...
Kallandso schreef:Ik heb een Moleskine en vind ze echt ideaalAan de ene kant de hele week bij elkaar zodat je een goed overzicht hebt en aan de andere kant alle ruimte voor invullingen en notities.
xIrlijn schreef:Eef_Bam schreef:Xirlijn, je ov gaat pas 15 september in? nou hoop ik dat dat zo is, maar is het niet zo dat je hem vanaf 15 september kan ophalen en hij pas 1 oktober geldig wordt? vanaf wanneer krijg je stufi? voordat je zometeen voor een vervelende verassing komt te staan...
Nooit, dan ben ik helemaal blut eind deze maand. Mijn stufi gaat inderdaad pas 1 oktober in. Maar ik kreeg een brief waarin stond dat je de 15 van de maand voordat je stufi krijgt je OV ingaat. Tenminste, dat is wat ik ervan begreep. Maar misschien was het inderdaad ophalen.. oliebol, kan je dat ergens nog terugvinden?