1e jaars HBO/universiteit (2012-2013)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jodieee

Re: 1e jaars HBO/universiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:34

Ook maandag :P ik ben nieuwsgierig :D

En leuk lau :D, altijd leuk als je in een goeie klas terecht komt :P

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 18:37

Voor alle HRM studenten.
Ik heb een nieuwe twitter aan moeten maken voor een deelopdracht.
Helemaal HRM gericht en ik volg dus ook zakenmensen en HR nieuws etc.
Ik zoek nog volgers, dus als jullie twitter hebben! PB me :)

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:12

Ik heb trouwens twee roostervrije dagen, love it :)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:16

Ik heb geen verkeerd rooster, maar zo nu en dan tot 5 uur.
Wel heb ik een geweldige studievereniging, morgen de after-intro borrel.
Echt geweldig, consumpties voor 75 cent en gewoon gezellig. :D

SerenePeace

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:19

Zo, ik heb mijn startgesprek gehad, en de OV-uitdaging.
En wat viel het mee zeg. :')
Ik heb maar twee bussen nodig, in totaal 1 uur 20 minuten, nou ja, goed te doen!
Alleen wel een beetje jammer dat ik bij de startweek een ander gebouw moet hebben, maar dat is me nu ook uitgelegd. :) (Moet simpelweg omlopen en aan de andere kant naar binnen, haha.)
Dus nog even morgen, vrijdag, zaterdag en zondag werken (geeeeen zin in) en dan startweek, woehoe! *\o/*

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:54

Jodieee schreef:
Ik kwam erachter via omweg, maar er stond onderin mijn rooster nog vermeld dat die extra vakken nog niet ingepland waren, maar dat dat sowieso 1 september gebeurde ofzo :) althans dat hoop ik xD haha

Kennen jullie het universiteits gebouw al een beetje? Ik heb namelijk geen idee waar we ons als eerste moeten meldden hahah aanstaande maandag xD

Haha nee :') Als iemand weet waar we precies moeten zijn vertel het alsjeblieft :P Ik weet alleen dat ik in gebouw Ruppert moet zijn.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:01

Ik heb ook m'n intro dag gehad. Erg gezellige mensen, maar de activiteiten van de dag waren best wel.... Prut -O-

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:01

wat moest je doen dan Melis?

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:03

's ochtends kregen we allemaal informatie en 's middags hadden we een volleybal toernooi :S en daarna BBQ

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:03

Is dat zo vervelend? volleybal lijkt me niet zo boeiend, maar goed het hoeft ook niet fanatiek ofzo toch?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:09

Wat voor agenda hebben jullie eigenlijk? Ik wil ff gaan kijken naar zo'n Moleskine, dacht dat dat misschien wel wat is, of anders wellicht een simpele van de Hema..

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:12

Eef_Bam schreef:
Is dat zo vervelend? volleybal lijkt me niet zo boeiend, maar goed het hoeft ook niet fanatiek ofzo toch?

nee maar het is best frusterend dat het de hele middag moet ;)

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:13

imd schreef:
Wat voor agenda hebben jullie eigenlijk? Ik wil ff gaan kijken naar zo'n Moleskine, dacht dat dat misschien wel wat is, of anders wellicht een simpele van de Hema..

Ik heb ook gewoon een simpele alleen dan van de bruna

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:13

Ah dat lijkt me wel irritant ja :P .

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:29

Melisding schreef:
Eef_Bam schreef:

nee maar het is best frusterend dat het de hele middag moet ;)

Niks moet O:)
Of nouja, dat vonden wij met ons team. Na 2 wedstrijden hadden we het wel gehad, dus zijn we buiten gaan zitten met een biertje. Beetje jammer voor de teams die nog tegen ons moesten, maar jammer dan

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:31

Ik heb een hele leuke klas volgens mij, en ook best wel een lekker rooster :)
Mijn boeken zijn vandaag binnengekomen, dus dat is mooi. En het blijkt dat nog niemand zn collegekaart heeft, dus daar hoef ik me ook niet druk over te maken

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:35

imd schreef:

Ik moet nog steeds een agenda kopen. Maar dat gaat een simpele van de Bruna of Hema worden.

Melisding, zonde dat de activiteiten tegen vielen. Maar liever dat en leuke mensen dan andersom (:

Mijn intro begint volgende week, en ik heb er echt heel veel zin in! Ik zit alleen wel met het reizen. Ik woon in Nijmegen en moet dus iedere avond/nacht met de trein terug. Behalve dat dat belachelijk duur wordt (mijn OV gaat pas 15 september in) is het ook super onpraktisch. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:03

Xirlijn, je ov gaat pas 15 september in? nou hoop ik dat dat zo is, maar is het niet zo dat je hem vanaf 15 september kan ophalen en hij pas 1 oktober geldig wordt? vanaf wanneer krijg je stufi? voordat je zometeen voor een vervelende verassing komt te staan...

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:05

Ik heb een Moleskine en vind ze echt ideaal :) Aan de ene kant de hele week bij elkaar zodat je een goed overzicht hebt en aan de andere kant alle ruimte voor invullingen en notities.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:07

Mag ik me hier ook nog melden??

Ik heb morgen introdag van mijn studie/faculteit en maandag begin ik offcieel met het eerste hoorcollege om 9 uur.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:08

Melisding schreef:
imd schreef:

Ik heb ook gewoon een simpele alleen dan van de bruna

die heb ik ook een, lekker makkelijk en je kunt er een hoop in schrijven :)

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:09

Eef_Bam schreef:
Xirlijn, je ov gaat pas 15 september in? nou hoop ik dat dat zo is, maar is het niet zo dat je hem vanaf 15 september kan ophalen en hij pas 1 oktober geldig wordt? vanaf wanneer krijg je stufi? voordat je zometeen voor een vervelende verassing komt te staan...

Nooit, dan ben ik helemaal blut eind deze maand. Mijn stufi gaat inderdaad pas 1 oktober in. Maar ik kreeg een brief waarin stond dat je de 15 van de maand voordat je stufi krijgt je OV ingaat. Tenminste, dat is wat ik ervan begreep. Maar misschien was het inderdaad ophalen.. oliebol, kan je dat ergens nog terugvinden?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:13

Kallandso schreef:
Ik heb een Moleskine en vind ze echt ideaal :) Aan de ene kant de hele week bij elkaar zodat je een goed overzicht hebt en aan de andere kant alle ruimte voor invullingen en notities.

Waar heb jij hem gekocht? En welke heb je precies? Ik was bij V&D maar daar hadden ze niet zoveel, bovendien kon je daar niet inkijken..

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:14

xIrlijn schreef:
Eef_Bam schreef:

Nooit, dan ben ik helemaal blut eind deze maand. Mijn stufi gaat inderdaad pas 1 oktober in. Maar ik kreeg een brief waarin stond dat je de 15 van de maand voordat je stufi krijgt je OV ingaat. Tenminste, dat is wat ik ervan begreep. Maar misschien was het inderdaad ophalen.. oliebol, kan je dat ergens nog terugvinden?

DUO, daar staat onder 'reizen' wanneer je ov geldig is.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:15

Ik heb hem in Zweden gekocht, op hun site staan geloof ik ook uitgebreide foto´s ervan?