Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Ik heb in het begin al contact opgenomen met leveranciers, ik heb er tig aangeschreven en gebeld, maar overal hetzelfde liedje: "Je moet een BTW en KVK nummer hebben, voordat we er uberhaupt over na gaan denken om je wat toe te sturen."
Toen ben ik me gewoon in gaan schrijven bij de KVK, dat kost toch vrij weinig en op die manier kon ik wel de gegevens krijgen die ik nodig had. Mocht het tegenvallen, kan je je altijd weer uitschrijven.
holly schreef:Hoe kan dat dan dat jij niks ziet 11A?
Ik had van de week ook wat op mijn pagina gezet en kreeg dat zelf ook niet in het overzicht te zien.
Is dat een instelling ofzo?
Het schiet zo weinig op als ik het dagelijks vol zou kladden, maar de likers zien dat allemaal niet.
Oh georgette helemaal vergeten. Heb je al in online wetboeken geneuds wat daar over in staat?
joyce2 schreef:Wat raar idd dat jij het niet ziet 11A, want het bericht is al aardig wat keren ge-liked en gedeeld! Denk dat het aan je instellingen ligt...
En wat je zegt over dat het een beetje dubbel is, tsja, dat is nou eenmaal zo met dat soort acties. Geen 300 likes = uberhaupt geen prijs. Vorige keren verlootte ik elke keer 1 goed gevulde goodiebag en de likes stroomden binnen. Deze keer verloot ik dus 3 cadeaubonnen + wat leuks erbij, dus mensen maken meer kans op een prijs dan vorige 2 keren, maar ik heb het idee dat mensen liever echt producten winnen dan een cadeaubon. Als de likes behaald zijn gooi ik er ook altijd nog een leuke actie achteraan voor alle Facebook Fans, zodat iedereen toch mee kan profiteren.
Paan schreef:kelly, heb je een leuke koninginne actie? Visite kaartjes e.d. klaar liggen? Eventueel een inschrijflijst voor je nieuwsbrief? Wisselgeld?