Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

patatkraam

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:15

was ik allllllllllllll :*

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:17

Whahahaha, arans, super mooi! :P

Ik ben vandaag zowaar om 10 uur wakker geworden! Heb alleen nog niks gedaan, al heb ik gisteravond nog wel een tekst gelezen voor me tentamen. Dus moet er nu nog eentje lezen van 10 pagina's. Dat ga ik zo maar eens doen en om kwart voor 2 weer naar Grunn, dan ben ik daar om 15 uur. Boodschappen doen en verder studeren, eten,werken,slapen. En dan morgen weer een dag studeren. Jeej! :P

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:34

Uitzichtloos... :P

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:40

Voordeel, internet op mn kamer doet het niet...
Kan ik fulltime met school bezig zonder dat bokt afleidt :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:40

Geen mobiel internet? :P

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:43

Jawel, maar telefoon/iPod/iPad blijven zometeen (als ik ga beginnen :+ ) ver uit de buurt :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 13:02

Jeeej ik heb weer een boktmomentje xD da's lang geleden..
We zijn (bijna) allemaal lekker aan het leren zie ik.. nou voor mij komt dat straks, sta nu op de bus te wachten. Even langs m'n vaders werk om de kader van mn mobiel te halen en daarna langs kantoor om mn fooi op te halen.. iets wat ik ook al tijden niet meer heb gedaan xD.
Dit weekend trouwens ca 20 uur gewerkt, op vriendennnnn van Amstel Live!!!!! Het was weer supergaaf :D
En daar komt eindelijk de bus, het is kouddddd

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:21

Ik heb vandaag vrij, dus veel leren. Alleen nu ben ik net pas wakker geworden. Ik had mijn wekker om 10 uur gezet, maar ik was toen nog veel te moe. := Het was dat ik er echt uit moet, anders had ik nu nog steeds kunnen slapen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 13:24

Haha same here :p alleen dan 2 uur eerder. Nu sliep ik ook wel pas rond 3:00 denk ik..

Oe oe ik heb trouwens ca. 20 nieuwe boeken gekocht op het boekenfestijn zaterdag :D me likes! Boeken zijn verslavend.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:29

Ik sliep gisteren rond 1 uur, en zaterdag rond half 4. Dus ik had het wel even nodig.
Leuk! Ik was dit weekend ook naar de ieb, had ik een leuk boeke en 10 leuke tijdschriften uitgezocht, kon ik mijn pasje niet vinden. Kwam ik thuis, bleek hij wel gewoon er in te zitten :=

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:33

1234 schreef:
K heb wel mn cijfer voor mn project van school, van de 1e periode *\o/*
een 8 :D En voor de presentatie een 7 :D Omg dat had ik echt niet verwacht xD
Heb mn cijferlijst gekregen via de mail. Bijna alles boven de 8 behalve een 5,5 voor evolutie en de 7 voor de presentatie 8-)
Cijfers voor afgelopen periode krijgen we deze week! Ben benieuwd.

Netjes!

Arans _O- _O-

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:34

xManon_ schreef:
Ja en dat een hoog cijfer nut heeft!
Trouwens, we moeten zo even een perforator kopen, moet m'n verslag in het mapje krijgen.
Bruna heeft dat vast wel? Of misschien de Jumbo gewoon.. LYNN?? :')

Hahah ehmm ik heb nog geen perforator voorbij zien komen bij de jumbo :') Helaas xD Bruna heeft het wel zekerweten!
Ik moet er voor in Arnhem ook nog een hebben :')

Ben alweer lekker thuis, was een heerlijk relaxt dagje! Maar 2 lesjes waarvan ik er 1 hoefde mee te lopen 8-) Bij de 2e ging ik met een haflinger erachteraan wandelen :))
Die heeft last van zn benen doordat er vaak zwaargewichten op gezet werden (stevige haflinger). Uiteindelijk is dat dus niet goed :=
Ze hebben wel weinig vrijwilligers op maandag xD maar aan de andere kant vind ik het wel super chill! Dan is het lekker rustig. Als er zo veel zijn is het zo'n chaos vind ik O:)
Was zooo lekker weer vandaag! Heerlijk!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 15:58

:D Leuk 1234!

Bij de ikea verkopen ze dat soort meuk wel altijd, weet alleen niet hoe erg dat bij je in de buurt is :P Ze hebbem er van die mooie kantoorspuldoosjes, daar zit een nietmachine in, perforator, plakbandhouder, dat soort dingetjes. Heb er zelf ook zo een gehaald :)

Ik heb vandaag een ingeving gehad.. En ik hoop dat het een goede is anders word ik gek := Maar ik heb een soort van besloten dat ik een medische minor wil gaan doen! En een medische master :D. Lijkt me zo gaaf! Lucht & ruimtevaart is ook heel gaaf.. maar.. veel dingen zijn zo onwijs ingewikkeld, en het is misschien ook wat te weinig praktijkgericht. Natuurlijk is uni niet beroemd om praktijkgerichtheid, maar ik vrees dat ik met deze studie later ook weinig concreet resultaat ga zien van wat ik bedenk.. :oo

Ik ben blij *\o/*

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:03

haha jaah in een totaal andere richting een minor doen is altijd wel leuk en leerzaam :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:06

:D Jaaa
Maar op zich, heel veel LR studenten komen niet in de LR terecht zegmaar :) Ik geloof maar 40%..
Het is vooral zo dat LR nogal een naam heeft, en ja, dat is ook wel terecht :j je bouwt natuurlijk niet zomaar iets. Dan ben je wel capabel voor een hoop dingen, als je een beetje begrijpt wat ik bedoel :)

Ze hebben wel eens tegen ons gezegd 'Someone who can build an aircraft or spacecraft, can build anything'. Is wel een beetje zo eigenlijk :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:10

Haha jaah indd, ze kunnen niet zomaar iemand aannemen zo van 'bouw maar een vliegtuig' :')
Daar moet je wel de geschikte mensen voor hebben. Maar dat heb je bij heel veel opleidingen, dat het grootste deel geen baan krijgt in de sector van de opleiding.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:20

:= Inderdaad.

Nou oed ik heb het programma zitten lezen, het ziet er ONWIJS GAAF uit :D

Alleen moet ik wel even gaan checken of het een probleem is dat ik geen biologie heb gehad op de middelbare..
Ben zeer bereid om een opfriscursusje te volgen maar dan moet ik dat wel van tevoren weten :P

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:40

Ik ben weer terug! Buitenrit was heerlijk alleen kregen we nogal wat regen en hagel op onze kop. Nu opwarmen onder de douche en dan aan de studie.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:41

Hier hebben we geen druppel regen gehad :D
Was echt heerlijke temperatuur ook, heb geen handschoenen nodig gehad.
Mooi dat de buitenrit leuk was! :)
Misschien ga ik morgen ook rijden :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:44

Aah hagel is zo naar! Laatst ook ff gehad (was maar heel even maar toch) dat doet echt pijn aan je gezicht, zeker als het van die mini streentjes zijn :\

Misschien ga ik nog maar even aan de differentiaalvergelijkingen.. Nu ik iets heb om naar uit te kijken := (minor dus :D )(er zijn gewoon maar 20 plaatsen!!! :\ )

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:44

Niet??

Hier heeft het ook de hele dag geregend! Wilde eerst gaan paardrijden maar helft van de familie is ziek dus die moest ik wel verzorgen/helpen en had ook nog huiswerk te doen! Dus ga morgen maar rijden!

Wel de stallen gedaan en dat was nodig ook! Wat een smeerpoets paard heb ik toch :P :P

Huiswerk ben ik ook flink mee opgeschoten en nu moet ik zo met vaders naar de fysiotherapie! Dan even boodschappen doen en dan ben ik gesloopt en heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag vind ik :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:45

Leuk zeg Margarthea!
Het is altijd goed om je breed te scholen. Ik wil hierna ook nog graag een masterdoen, maar weet nog niet wat.

Zo net boodschappen gedaan, nu proberen te leren :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:46

Ja breed scholen, maar ik wil ook graag een master doen in de medische techniek :D
Plat gezegd kan je dan apparaten bouwen die in ziekenhuizen gebruikt worden :)

Als jullie ff iets lolligs willen lezen.. :D

[VVDD] Paard vs. Auto

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:51

Das wel cool zeg :D
Hoop voor je dat je die minor kan doen!
Ik ben niet zo technisch aangelegd hahah

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:56

:D Jaaa..

Ik heb wel een soort van 'voordeel'. Als ik nu niet aangenomen word, kan ik in '12-'13 bestuursjaar gaan doen (of een tussenjaar als dat mogelijk is, waarbij ik veel werk of ga reizen ofzo :D ), of een soort van mijn jaar 'leegbezemen'. Dus alles wat ik nog niet heb gehaald alsnog halen zodat ik me voor 100% op mijn minor kan focussen. En dan het jaar daarna minorren :) Iemand die 2 jaar achter elkaar solliciteert die moet wel heel gemotiveerd zijn, moeten ze dan denken (of nou ja dat zou ik denken xD)

Jeetje dit is wel tupisch mij trouwens. Ik heb deze ambitie een paar uur geleden ontwikkeld :')
Niet helemaal waar trouwens. Ik had het er dit weekend nog over. Geneeskunde had me heel gaaf geleken om te deon maar 1) ik had geen bio 2 ) ik ben te laf om in lijken te snijden :')