Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) ver uit de buurt

Het was dat ik er echt uit moet, anders had ik nu nog steeds kunnen slapen.
me likes! Boeken zijn verslavend. 
1234 schreef:K heb wel mn cijfer voor mn project van school, van de 1e periode![]()
een 8En voor de presentatie een 7
Omg dat had ik echt niet verwacht xD
Heb mn cijferlijst gekregen via de mail. Bijna alles boven de 8 behalve een 5,5 voor evolutie en de 7 voor de presentatie![]()
Cijfers voor afgelopen periode krijgen we deze week! Ben benieuwd.

xManon_ schreef:Ja en dat een hoog cijfer nut heeft!
Trouwens, we moeten zo even een perforator kopen, moet m'n verslag in het mapje krijgen.
Bruna heeft dat vast wel? Of misschien de Jumbo gewoon.. LYNN??
Helaas xD Bruna heeft het wel zekerweten!
Bij de 2e ging ik met een haflinger erachteraan wandelen

Leuk 1234!
Ze hebbem er van die mooie kantoorspuldoosjes, daar zit een nietmachine in, perforator, plakbandhouder, dat soort dingetjes. Heb er zelf ook zo een gehaald 
Maar ik heb een soort van besloten dat ik een medische minor wil gaan doen! En een medische master
. Lijkt me zo gaaf! Lucht & ruimtevaart is ook heel gaaf.. maar.. veel dingen zijn zo onwijs ingewikkeld, en het is misschien ook wat te weinig praktijkgericht. Natuurlijk is uni niet beroemd om praktijkgerichtheid, maar ik vrees dat ik met deze studie later ook weinig concreet resultaat ga zien van wat ik bedenk.. 

Jaaa
Ik geloof maar 40%..
je bouwt natuurlijk niet zomaar iets. Dan ben je wel capabel voor een hoop dingen, als je een beetje begrijpt wat ik bedoel 

Inderdaad.

(minor dus
)(er zijn gewoon maar 20 plaatsen!!!
)

Jaaa..
), of een soort van mijn jaar 'leegbezemen'. Dus alles wat ik nog niet heb gehaald alsnog halen zodat ik me voor 100% op mijn minor kan focussen. En dan het jaar daarna minorren
Iemand die 2 jaar achter elkaar solliciteert die moet wel heel gemotiveerd zijn, moeten ze dan denken (of nou ja dat zou ik denken xD)