Annastacia, succes met die mogelijk tijdelijke baan! En met het traject waar je momenteel mee bezig bent.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoT schreef:Onder mijn niveau solliciteren doe ik liever niet meer, word ik toch wel op afgewezen. Maar goed, waar word ik nou niet op afgewezen... Ik had vanochtend een sollicitatie verstuurd per mail, werd werd er vanmiddag al voor afgewezenNou ja, ze waren in ieder geval snel.
Annastacia, succes met die mogelijk tijdelijke baan! En met het traject waar je momenteel mee bezig bent.
blacknorton schreef:wat voor hbo opleiding wil je doen lifaya?
ik heb ook hbo gedaan en weinig boeken open gehad. veel is pgo, dus via vraagstukken problemen oplossen. en daarnaast projecten maken.
lifaya schreef:blacknorton schreef:wat voor hbo opleiding wil je doen lifaya?
ik heb ook hbo gedaan en weinig boeken open gehad. veel is pgo, dus via vraagstukken problemen oplossen. en daarnaast projecten maken.
Ben vandaag wezen kijken bij Inholland en dier- en veehouderij spreekt me aan, maar jah, ik weet van mezelf dat ik echt gewoon moeite heb met theorie, ik kan me amper op een gesprek concentreren, terwijl ik als ik tv kijk (of het nou een interessant of niet interessant onderwerp is) kan ik me echt fantastisch concentrerenIk ben meer ruimtelijk ingesteld, leer meer van beeld en doen ipv boekjes met letters
heb daarbij ook dyslectie