Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Oh jullie weten nog niet wat de preciese werkzaamheden zullen gaan worden?
Maar wel alleen met/voor Friezen of gewoon alle rassen en richtingen, of zijn jullie daar ook nog niet uit?
kay27 schreef:Vraagje over de administratie: welke posten hebben jullie in je administratie zitten, hoe moet ik dat allemaal noemen? (bijv kantoorkosten, ..., ... ) Ik heb er geen idee van eigenlijk.
Horsea_nl schreef:we gaan pensionstalling doen, opfok. lesgeven etc. gewoon echt een ' paardencentrum'
rassen voor de pensionstalling en opfok vind ik niet belangrijk. en we hebben er een indoctro merrie bij.
wat variatie is wel leuk
voor meer informatie:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=1464221
Hilda79 schreef:Ja super. Ik wist nog van niets.
holly schreef:Ik had het al wel gelezen inderdaad. Ik had ook al gereageerd dat binnenkort voor mij niet mogelijk is en ik vroeg me af of het misschien leuk is om een meeting incl stand te doen, eventueel naar hetzelfde evenement, of er eentje zelf organiseren. Ik zeg maar even wat.
kay27 schreef:Ik vind het wel leuk om iets nuttigs te doen zeg maar, ws hebben we voor-/ na of in de pauze toch wel tijd om een beetje te kletsen. Dus ik wil mee doen als het niet te ver weg is voor me en het kan qua tijd/dag etc. En dan wil ik dus wel een workshop doen: marketing/jezelf presenteren/pitch/personal branding oid.
cissy schreef:leuk, heb geen twitter dus fijn dat je het hier neerzet, wie gaat dan die workshop geven bijvoorbeeld?