Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lnda_ schreef:Hoi dames!
Sorry dat ik hier even binnen kom vallen.
Maar zag dit toevallig.
[STW] Ik kan je helpen aan een baan?!!!
Iets voor jullie?
evdpanne schreef:Ik ga binnekort een training volgen om het beste uit mezelf te halen dus ben benieuwd. Vandaag bellen met UWV om een afspraak te maken. Kan ik daar ook aageven dat ik interesse heb in een functie als juridisch secretaresse maar daarvoor het gedeelte secretaresse vaardigheden mis. Krijg ik misschien we via hun een opleiding
.
orienta schreef:Ik heb net een sollicitatiegesprek van maar liefst 10 minuten gehad![]()
Waren 2 personen en ze zaten elkaar aan te kijken wat ze nu weer moesten vertellen over de functie en alleen maar collega's af te kraken![]()
Werkervaring werd ook helemaal niet besproken, was erg vreemd allemaal!
VonDutch schreef:lnda_ schreef:Hoi dames!
Sorry dat ik hier even binnen kom vallen.
Maar zag dit toevallig.
[STW] Ik kan je helpen aan een baan?!!!
Iets voor jullie?
Ik heb toendertijd ook zon topic geopend, word altijd meteen gesloten.. Is niet toegstaan op bokt neem ik aan
Want wij zijn ook door het hele land opzoek naar goed personeel.
Ariebombarie schreef:evdpanne schreef:Ik ga binnekort een training volgen om het beste uit mezelf te halen dus ben benieuwd. Vandaag bellen met UWV om een afspraak te maken. Kan ik daar ook aageven dat ik interesse heb in een functie als juridisch secretaresse maar daarvoor het gedeelte secretaresse vaardigheden mis. Krijg ik misschien we via hun een opleiding
.
er is een tekort naar goeie juridische secretaresses. als je bekend bent met he tjuridische gedeelte heb je wel een streep voor denk ik. als je verder accuraat bent en jezelf goed weet te verkopen dan kom je al een heel eind denk ik![]()
annastasia schreef:Loesje88, hopen dat het wat wordt!orienta schreef:Ik heb net een sollicitatiegesprek van maar liefst 10 minuten gehad![]()
Waren 2 personen en ze zaten elkaar aan te kijken wat ze nu weer moesten vertellen over de functie en alleen maar collega's af te kraken![]()
Werkervaring werd ook helemaal niet besproken, was erg vreemd allemaal!
Wat voor functie solliciteerde je dan op?
Waren het leidinggevenden waar je gesprek mee had?
Citaat:Mag overigens wel morgen beginnen