xFioon schreef:
kun je deze gebruiken voor casio?
Ik zie nergens een contactpunt voor de casio op de computer
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carlijnnn schreef:ja toen was ik sk ook aan het maken, dusja niet online, ik weet echt niet hoor, heb ook geen andwoorden opgeschreven en geen zin om hele andwoord model te lezen. volgen mentoor heb ik voldoende voor practijk, terwijl er meerdere onvoldoendes zijn gevallen. wat wil hij niet zeggen. dus zoizo een 6 voor te
Corinne14 schreef:Carlijnnn schreef:ja toen was ik sk ook aan het maken, dusja niet online, ik weet echt niet hoor, heb ook geen andwoorden opgeschreven en geen zin om hele andwoord model te lezen. volgen mentoor heb ik voldoende voor practijk, terwijl er meerdere onvoldoendes zijn gevallen. wat wil hij niet zeggen. dus zoizo een 6 voor te
Gelukkig heb je toch waarschijnlijk een voldoende voor tekenen, dat is toch goed!![]()
Onvoldoende's voor praktijkexamenDat is wel lekker stom dan, je hebt er als het goed is toch een halfjaar aangewerkt... is wel zonde van je tijd dan zeg maar.
Zijn er bij jullie trouwens ook al zoveel mensen die dit examen maakten? Bij ons waren er van de ruim 300 VWO-leerlingen wel 18 die handvaardigheid en tekenen hebben