lieziej schreef:Waarom denk je dat kroeghoppen zo leuk is? In elke nieuwe kroeg, een nieuwe boyhunt voor de boeg Dat is mijn nieuwe lijfspreuk
carnaval is lieeefde. Had dit jaar bijna met een superlekkere gast gezoend, gaat ie naar een andere kroeg omdat zn vrienden gingen.
Joonsel schreef:Bij mij was het een maand uit, IDEAAL! Carnaval in Eindhoven is leuk Goeie planning van je Bij mij is het nu uit, en ik heb binnenkort examenreis EN 2 hockeytoernooien, dus op zich kan ik ook wel prima plannen
Joonsel schreef:Gittekit schreef:Hahah jongens, gaan jullie elkaar uitgebreid aflebberen op een meeting. Dikke orgi Alleen als iedereen ook 1 man regelt! Zullen we dat afspreken?
Gittekit schreef:Hahah jongens, gaan jullie elkaar uitgebreid aflebberen op een meeting. Ik sla een rondje over. Ben er achtergekomen dat ik NIET bi-seksueel ben, was gewoon bicuriositeit . Kan altijd mijn bi-seksuele vriendin meenemen
Yannicke schreef:Dat zet ik niet op internet. Ook niet met andere woorden? Dus euh kleuren = seks enzo.
Flowerpull schreef:Yannicke schreef:Dat zet ik niet op internet. Ook niet met andere woorden? Dus euh kleuren = seks enzo.Nee, haha. Beter van niet.
Hmm seks met je ex, seks met je ex terwijl je ook date met een andere jongen. Okay ik hou weer op, dit gaat tever
lieziej schreef:Gittekit schreef:Hahah jongens, gaan jullie elkaar uitgebreid aflebberen op een meeting. Ik sla een rondje over. Ben er achtergekomen dat ik NIET bi-seksueel ben, was gewoon bicuriositeit . Kan altijd mijn bi-seksuele vriendin meenemen Je mag sander wel van me lenen
Gittekit schreef:Hmm seks met je ex, seks met je ex terwijl je ook date met een andere jongen. Okay ik hou weer op, dit gaat tever Oh dat doe ik dan weer net niet o:)Wel 5 in 2 dagen