Dan had je een voorbeeld aan de klant moeten laten zien waarbij dit het geval was...Mikkk: bedankt voor je kritische kijk. Ik vind het heel moeilijk om nou precies te bekijken wat ik met al jullie tips moet. Zoals je opmerking over het logo in de achtergrond. Je bent volgens mij de eerste die zich eraan stoort (of dit iig meldt). Persoonlijk vind ik het erg mooi
Anders wordt het zo'n kale bedoeling denk ik 
Foxy: ik heb je pb gehad met je ideeën over het voorstelstukje, ik ga er van de week even goed voor zitten, in ieder geval enorm bedankt voor je moeite
). Ik zat eraan te denken om hier een klein vierkant te maken van karton (wat ik ook heb gebruikt in het boek) en hier mijn 'logo'/naam op te zetten. Aan de ene kant zet ik op een product van mij graag mijn naam, maar aan de andere kant is het trouwalbum wel echt 'van een stel' en weet ik dus niet goed of ik daar nog 'reclame' op moet zetten.
ook als ouders de doelgroep zijn zou ik gaan voor je en jouw hoor. Ben ook niet zo van het extreem formele.
Ik kreeg aanvragen voor les, dat werden er meer en meer en meer en toen besloot ik om dat wel allemaal officieel te gaan doen. Ik wil geen gelazer en prutsmuts met de belastingdienst