Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:42

Prince_ schreef:
Hier valt het nu wel weer mee met de sneeuw, mijn autorijles ging vanochtend gewoon door. De zon begint te schijnen, dus heb een heerlijke (vrije) dag! :D

ik krijg mijn balkondeur niet eens open :')
en ook heel sneu, de poezen kunnen niet naar buiten want die zakken tot hun nek naar beneden...

en nee, ik overdrijf echt niet :D
Afbeelding
Afbeelding

zo ligt het dus ook op de stoep en op de weg, je zou denken dat het platgereden is maar echt niet :n alles is nog spierwit en loeihoog hier.

nexthorse

Re: Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:55

hmmm, de weersvoorspellingen beloven ook nog niet veel goeds voor de komende dagen...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:57

Ik moet dalijk weg tot vanavond laat werken....

Ik hoop toch echt dat ik weer naar huis kan na mijn werk, geen zin om daar te overnachten, hartstikke lieve mensen, maar wil toch graag naar mijn poessies terug vanavond.
Maar de voorspelling is niet je van het..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:06

Als ik op mijn werk geraak straks moet ik tot 5...hopelijk sneeuwt het dan niet. :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:15

Ik kon vanmorgen ook niet op mijn werk komen aangezien de hele haven vast staat. Ik denk dat alle containerboeren niet lossen op het moment. Er stond vanmorgen een hele muur van vrachtauto's, toen om 10 uur stond er een nog langere muur van vrachtauto's en nu net nog steeds, maar begon het eindelijk te rijden. Dus heb het bij de 3e keer proberen eindelijk gered! :D

Dus ben nu net een half uurtje binnen :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:17

En hoe laat moest je beginnen? :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:10

Half 9 :')

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:11

Ik moet woensdag vliegen.... Van Eindhoven naar Londen en dan vanaf Londen weer door..... Ik hou mn hart vast!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:11

:')
Dan was je niet op tijd. _O-

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:12

Ik ben ook gewoon aan het werk.
Verplicht is een groot woord.. ze zijn hier heel soepel en wat niet kan dat kan niet ;)
Ik voel me wel verplicht om te gaan, ik doe de salarisadministratie voor onze klanten en iedereen wil natuurlijk z'n salaris voor kerst hebben dus het is druk :)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:13

Ons schoonmaakbedrijf belde zojuist, iedereen die in de avonduren gebouwen schoont, blijft thuis en terecht!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:16

Bellatrix schreef:
:')
Dan was je niet op tijd. _O-

Nee, niet echt! _O- Maar goed, ik heb toch geen hol te doen, dus het is geen drama! :')

Liezel, ik moet volgende week woensdag vliegen, eerst naar Londen en daarvandaan naar Los Angeles.. Van mij mag het van het weekeind gaan dooien als een malle! :))

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:18

Tja het ligt eraan is het gewoon sneeuw en wordt er bij jou gestrooid of niet.
Hier is het heele dorp gewoon ijs.
Er wordt hier ook niet gestrooid vanmorgen nog een vrachtwagen hier in de straat die doorgleed zo boem tegen een andere vrachtwagen op.
Ik wou boodschappen doen maar het is gewoon levensgevaarlijk op dit moment.
Ik ben gedeeltelijk postbode (heb 2 banen) en de post komt vandaag ook niet want de autos konden het gewoon niet veilig berijken hier.
Er ligt hier gewoon een cm of 4 ijs op de wegen.
EN op de stoepen ligt een dik pak sneeuw.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:20

Ik heb zojuist een stalgenoot gebeld om te vragen of hij wil voeren vanavond := Ik heb vanavond voerbeurt, maar ik moet 25 km heen en 25 km terug rijden door dit weer.. :=

Dus hij zei al dat hij het zou doen, geen punt! :D Errug prettig! :') Kan ik gewoon veilig thuis blijven als het los gaat straks _O-

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:21

Op dit moment een strakblauwe lucht en het vriest goed. Volgens mijn ouders is het ook spekglad.

Helaas lig ik ziek thuis (laatste klap van de longontsteking?), wel jammer want het is volgens mij wel lekker weer om te lopen :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:22

Jeetje dan is het wel heel erg, Sandd heeft vandaag al dan niet 2 uur later als normaal mijn kratten afgeleverd.
De meeste wegen zijn hier met de auto wel redelijk te doen als je niet te hard gaat en de meeste hoofdwegen zijn goed gestrooid en heel schoon maar fietsen is op de niet gestrooide wegen echt verschrikkelijk.

Mijn vriend heeft vanmorgen maar 10 minuten langer over gedaan om op zijn werk te komen dat was allemaal ook vrij schoon.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:22

Ik ga liever niet de weg op. Woon in Den Haag en ook hier een pak sneeuw gevallen. Trams en bussen rijden geloof ik ook niet. Woon 6 km van mijn werk. Ben denk ik wel verplicht te komen, ben verpleegkundige. En mijn collega komt ook gewoon neem ik aan. Moet half drie beginnen, maar ik ga zo maar eens vertrekken!

Heb mijn verzorgpaardje helaas af moeten bellen vandaag. Kwam gisteren niet meer vanaf eindhoven naar den haag met de trein. Vanochtend is het wel gelukt, maar ik zou vanochtend naar hem toe gaan. Gelukkig is er iemand anders die hem nu verzorgt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:23

het bewijs dat sneeuw niet zomaar iets is waar je licht over kan denken... mijn broer heeft vanochtend zijn enkel gebroken toen hij uitgleed op de stoep, gewoon rustig lopend :\ kun je nagaan als je dan de weg op moet, levens gevaarlijk dus!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:24

Ow bah, beterschap met je broer :(:)

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:24

zonnebloem18 schreef:
Jeetje dan is het wel heel erg, Sandd heeft vandaag al dan niet 2 uur later als normaal mijn kratten afgeleverd.
De meeste wegen zijn hier met de auto wel redelijk te doen als je niet te hard gaat en de meeste hoofdwegen zijn goed gestrooid en heel schoon maar fietsen is op de niet gestrooide wegen echt verschrikkelijk.

Mijn vriend heeft vanmorgen maar 10 minuten langer over gedaan om op zijn werk te komen dat was allemaal ook vrij schoon.

Sand belde mij net op dat ze vandaag niet komen omdat ze het niet konde bereiken hier.
Dus mijn bezorg dag is verplaatst naar de eerst volgende dag dat het hiet weer te berijken is.
En ik hoop dat dat snel is want ik wil boodschappen doen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:27

xDramaQueen schreef:
het bewijs dat sneeuw niet zomaar iets is waar je licht over kan denken... mijn broer heeft vanochtend zijn enkel gebroken toen hij uitgleed op de stoep, gewoon rustig lopend :\ kun je nagaan als je dan de weg op moet, levens gevaarlijk dus!

AUWWW, en dat doet zo'n zeer!! |( |(

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:28

Ik heb zo een afspraak met een verpleegkundige die bij me thuis komt. Ik vanmorgen de instantie gebeld waar ze vandaan komt, met de mededeling dat als het te slecht is ik gerust een nieuwe afspraak wil maken. Maar nee, wilde de instantie niks van horen. Word ik net gebeld dat het wel wat later gaat worden. Dat had ik nou echt niet verwacht :Y) van mij mag ze morgen ook wel komen.

*edit, niet dat ik het niet waarder, heb haar hulp hard nodig. Maar snap ook wel dat het met deze weersomstandigheden wat lastig is.
Laatst bijgewerkt door Sleeper op 21-12-09 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:29

miep1979 schreef:
Ons schoonmaakbedrijf belde zojuist, iedereen die in de avonduren gebouwen schoont, blijft thuis en terecht!

Ik maak ook schoon maar hoef zo alleen nog van 3 tot 5 bij het CBR...
Mijn auto startte net wel toen ik het probeerde...hoop alleen dat het rond 5 uur niet sneeuwt. :\

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:34

Ik moest maar lopend of met de fiets naar huis ... Als de treinen en bus niet rijden.. Ik moet een groot deel met de bus.
Dat komt vanaf mijn werk naar huis op 5,9 kilometer.. Dat betekend om 20.00 pas thuis?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:36

ik ben nog niet gebeld door mn schoonmaak bijbaantje, ik zal dus vanavond gewoon moeten maar ben nog aan het brainwaiven hoe..

ik vind het ook zo sneu voor me broer, zo met kerst en oud en nieuw..