__Martine__ schreef:Ah wat een schattige pup! Wij hebben over 3 weekjes ook twee pupjes in huis.
Wat voor'n pups? En wat leuk 2, wordt een drukke boel met opvoeden haha!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sHaKiEjLaVeR schreef:lieziej schreef:Super cute, die pup!![]()
Over 2 weken hebben wij hier ook een nestje duitse herders in huis, dus dan hebben we ongeveer 12 herders hier
Ik moet nu nog beginnen aan 3 hoofdstukken bio, voor morgen... Oeps!
Ahhhh wat lief! Zijn ze allemaal al verkocht of dat niet?
__Martine__ schreef:Het is een kruising tussen een Friese stabij en een Golden retriever. Zijn dus ook twee broertjes. Wordt inderdaad lekker druk, maar ik heb er wel zin in! Als ze met z'n tweeën zijn kunnen ze elkaar ook nog een beetje bezig houden.
Duitse herders zijn ook erg gaaf.
RicardoOpa schreef:Jeetje, wordt een beetje zenuwachtig.
Voor mijn gevoel ken ik het wel; maar toch.
Lekkere combinatie lijkt me; Scheikunde en Wiskunde
En dan vanmiddag weer lekker zitten aan MWA. Zijn hie rnog meer mensen die dat vak hebben?
Ilsiie schreef:Pffff ik kan ook weer rustig ademhalen.. Vanmorgen was ik enorm misselijk erdoor, heb gelukkig wel goed geslapen..
Had de eerste twee uur scheikunde PO, is een van de drie tentamencijfers van dit jaar.. Ik had eerst een stomme fout, ik had helemaal niet gezien dat ik 5 bekende oplossingen had waarmee ik de 5 onbekende stoffen bekend moest maken zegmaar (neerslagreacties).. Oepsie! Dus ik had met de 5 onbekende stoffen al bedacht welke stof in welke buis zat, en toen kwam ik erachter dat ik vijf bekende had.... Dus hoefde eigenlijk alleen nog te controleren of ik het eerst goed had gedaan en dat bleek zo te zijn (ik ben knapper dan ik dacht dat ik zelfs zonder bekende eruit kan komen welke stof in welke buis zit) gelukkig.. Heb 'n lief engeltje op mijn schouder gehad die me een beetje heeft geholpen denk ik
Maargoed, zat dus flink in de stress en heb nu tussenuur, gelukkig, dus ik kan weer even ademhalen.. Pfff...
Na het practicum kregen we nog 'n uur om het verslag te schrijven en dat is ook gelukt, heb 't op zo'n manier geschreven dat de fout die ik bij het practicum maakte, niet van belang was zegmaar.. Heb dus opgeschreven hoe ik het had moeten doen en dat klopte ook, kwam ook op dezelfde resultaten uit dus gelukkig maar..
Nu maar hopen dat mijn cijfer ook zo goed is als ik nu het gevoel heb dat het goed gegaan is...
Voor iedereen die straks nog een tentamen heeft, heel veel succes!!