VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:08

__Martine__ schreef:
:+: Ah wat een schattige pup! Wij hebben over 3 weekjes ook twee pupjes in huis. :+:

Wat voor'n pups? En wat leuk 2, wordt een drukke boel met opvoeden haha! :Y)

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:08

lieziej schreef:
Super cute, die pup! :+:

Over 2 weken hebben wij hier ook een nestje duitse herders in huis, dus dan hebben we ongeveer 12 herders hier :+

Ik moet nu nog beginnen aan 3 hoofdstukken bio, voor morgen... Oeps! :o

Ahhhh wat lief! Zijn ze allemaal al verkocht of dat niet?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:12

sHaKiEjLaVeR schreef:
lieziej schreef:
Super cute, die pup! :+:

Over 2 weken hebben wij hier ook een nestje duitse herders in huis, dus dan hebben we ongeveer 12 herders hier :+

Ahhhh wat lief! Zijn ze allemaal al verkocht of dat niet?

Niet allemaal... Ik geloof nu een stuk of 5 of zo ;)

Op onze website (www.vomhohenmoorland.nl) houden we altijd alles bij :) Van het vorige nest (A nest) hadden we ook een heel dagboek met foto's en alles :D

__Martine__

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:27

Het is een kruising tussen een Friese stabij en een Golden retriever. Zijn dus ook twee broertjes. Wordt inderdaad lekker druk, maar ik heb er wel zin in! Als ze met z'n tweeën zijn kunnen ze elkaar ook nog een beetje bezig houden.

Duitse herders zijn ook erg gaaf.

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:31

Ja dat wel, maar wij vonden 1 wel zwaar zat haha. Zijn gelukkig met 5 mensen hier in huis dus iedereen doet wat, hond krijgt meer dan genoeg aandacht!

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:37

Wij zijn ook met z'n vijfen. Dus aandacht tekort zullen ze inderdaad niet krijgen. :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:41

__Martine__ schreef:
Het is een kruising tussen een Friese stabij en een Golden retriever. Zijn dus ook twee broertjes. Wordt inderdaad lekker druk, maar ik heb er wel zin in! Als ze met z'n tweeën zijn kunnen ze elkaar ook nog een beetje bezig houden.

Duitse herders zijn ook erg gaaf.

ah wat schattig..wij hebben ook een frieste stabij (waarschijnlijk met iets bloed van een wetterhound) hij is inmiddels al 4 jaar..maar echt een schatje

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 21:53

lieziej schreef:

(Herkenning!!)

}>

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 21:55

dacht dat ik scheikunde snapte... maar door al die theorie die ik niet gelezen ehb ga ik alles door de war halen...
ga nu ff mijn aantekeningen doornemen, dan zal ik het vast weer beter snappen...

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:09

Ik moet meteen het hele boekje + nog een hoofdstuk over staatsinrichting van vorig jaar kennen. }:0 Maar echt het is zooo ontzettend saai, het kan me echt niet interesseren welke Willem of Karel wanneer regeerde. :o

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:22

Succes iedereen met zijn toetsen!

Ik begin pas om 1 uur.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:41

Brrr. Straks begint ook mijn toetsweek. :=

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:46

Ik moet om 11.10 beginnen met scheikunde... :=
Succes iedereen! *\o/* +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:03

Ken je het een beetje? :)
Iedereen hier ook succes! Moge het snel vrijdag 10u zijn. :D

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:15

Eigenlijk ken ik het nog best goed, dus ik verwacht (nu al :P) best wel een voldoende :)

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:20

Morgen heb ik scheikunde 1,2 en wiskunde B... (oude stijl) Boh.. geen zin, al gaat het wel lukken xD

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:29

Jeetje, wordt een beetje zenuwachtig.
Voor mijn gevoel ken ik het wel; maar toch.

Lekkere combinatie lijkt me; Scheikunde en Wiskunde :=

En dan vanmiddag weer lekker zitten aan MWA. Zijn hie rnog meer mensen die dat vak hebben?

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:33

Pffff ik kan ook weer rustig ademhalen.. Vanmorgen was ik enorm misselijk erdoor, heb gelukkig wel goed geslapen..
Had de eerste twee uur scheikunde PO, is een van de drie tentamencijfers van dit jaar.. Ik had eerst een stomme fout, ik had helemaal niet gezien dat ik 5 bekende oplossingen had waarmee ik de 5 onbekende stoffen bekend moest maken zegmaar (neerslagreacties).. Oepsie! Dus ik had met de 5 onbekende stoffen al bedacht welke stof in welke buis zat, en toen kwam ik erachter dat ik vijf bekende had.... Dus hoefde eigenlijk alleen nog te controleren of ik het eerst goed had gedaan en dat bleek zo te zijn (ik ben knapper dan ik dacht dat ik zelfs zonder bekende eruit kan komen welke stof in welke buis zit :+ ) gelukkig.. Heb 'n lief engeltje op mijn schouder gehad die me een beetje heeft geholpen denk ik O:)
Maargoed, zat dus flink in de stress en heb nu tussenuur, gelukkig, dus ik kan weer even ademhalen.. Pfff...

Na het practicum kregen we nog 'n uur om het verslag te schrijven en dat is ook gelukt, heb 't op zo'n manier geschreven dat de fout die ik bij het practicum maakte, niet van belang was zegmaar.. Heb dus opgeschreven hoe ik het had moeten doen en dat klopte ook, kwam ook op dezelfde resultaten uit dus gelukkig maar..

Nu maar hopen dat mijn cijfer ook zo goed is als ik nu het gevoel heb dat het goed gegaan is... :)

Voor iedereen die straks nog een tentamen heeft, heel veel succes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:16

RicardoOpa schreef:
Jeetje, wordt een beetje zenuwachtig.
Voor mijn gevoel ken ik het wel; maar toch.

Lekkere combinatie lijkt me; Scheikunde en Wiskunde :=

En dan vanmiddag weer lekker zitten aan MWA. Zijn hie rnog meer mensen die dat vak hebben?

MWA? Wat is dat? :+
Sommigen uit mijn klas hebben wel MAW, Maatschappijwetenschappen, is dat hetzelfde of? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:18

Ilsiie schreef:
Pffff ik kan ook weer rustig ademhalen.. Vanmorgen was ik enorm misselijk erdoor, heb gelukkig wel goed geslapen..
Had de eerste twee uur scheikunde PO, is een van de drie tentamencijfers van dit jaar.. Ik had eerst een stomme fout, ik had helemaal niet gezien dat ik 5 bekende oplossingen had waarmee ik de 5 onbekende stoffen bekend moest maken zegmaar (neerslagreacties).. Oepsie! Dus ik had met de 5 onbekende stoffen al bedacht welke stof in welke buis zat, en toen kwam ik erachter dat ik vijf bekende had.... Dus hoefde eigenlijk alleen nog te controleren of ik het eerst goed had gedaan en dat bleek zo te zijn (ik ben knapper dan ik dacht dat ik zelfs zonder bekende eruit kan komen welke stof in welke buis zit :+ ) gelukkig.. Heb 'n lief engeltje op mijn schouder gehad die me een beetje heeft geholpen denk ik O:)
Maargoed, zat dus flink in de stress en heb nu tussenuur, gelukkig, dus ik kan weer even ademhalen.. Pfff...

Na het practicum kregen we nog 'n uur om het verslag te schrijven en dat is ook gelukt, heb 't op zo'n manier geschreven dat de fout die ik bij het practicum maakte, niet van belang was zegmaar.. Heb dus opgeschreven hoe ik het had moeten doen en dat klopte ook, kwam ook op dezelfde resultaten uit dus gelukkig maar..

Nu maar hopen dat mijn cijfer ook zo goed is als ik nu het gevoel heb dat het goed gegaan is... :)

Voor iedereen die straks nog een tentamen heeft, heel veel succes!!

Poeh, dat doe je dan wel heel goed hahaha! Zelfs zonder onbekende stof erachter komen. _O-
Lijkt me trouwens wel klote, dat je zo met die tijdslimiet zit.. Vooral met verslag. Maar mooi dat het verder goed ging!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 12:19

Net SE Engels gehad, ging voor mn gevoel wel goed. Kon er wel een goed lopend verhaal van maken. :j

Nu nog even oefenen voor morgen, Franse brief en leren voor wiskunde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:23

Ik trap 'm zo maar aan naar school, SE wiskunde over dat ellendige bewijzen + tweede afgeleide. Blegh.
Daarna even naar vriendje en dan moet ik er weer tegenaan. :7

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:51

Ik heb MAW :j
Iedereen in de stress, succes allemaal met jullie SE's! Ik heb gelukkig geschiedenis achter de rug, volgende week franse brief.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:06

Voor mij zit het erop!! joepie.
Natuurkunde was erg pittig..
Economie ging wel aardig geloof ik
Kreeg ook cijfer voor poezieanlayse terug..een 6 ik zo: ah bah..had wel hoger verwacht. Mijn lerares zo...nou zegt ze, je mag wel blij zijn met een 6 in vergelijking met de rest van de klas (poezieanalyse wordt altijd slecht gemaakt, dit jaar blijkbaar geen uitzondering)

Iedereen succes deze week..ik ben uitgeput maar kan nu gelukkig weer rustig zitten zonder te stressen!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:10

Zo. ik ben ook klaar met economie en biologie.

Economie heb ik me zoals gewoonlijk wel uit weten te slaan, ik verwacht een 6,5 of een 7 of zo, maar bio, hahahaha, wat een ramp! _O- Zit ik daar zo "wat is dat, een enzym :o? " Blader ik de toets door, blijkt de hele toets over enzymen te gaan :+

Hopelijk heb ik me er uit kunnen bluffen O:)