..Heb m'n bericht iets aangepast. Zal me in elk geval nog eens goed gaan verdiepen vóór 9 Juni.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik denk dat bij haar ijzers de doorbloeding alleen nog maar verslechteren dus houd haar lekker blootsvoets, zolang het gaat en gelukkig lukt het nog steeds. 

Shadow0 schreef:Wat ik het moeilijkst vind aan de PGB's, hoezeer ik het principieel ook toejuich, is dat de voordelen vooral toekomen aan de gezinnen die de procedure aankunnen. En dat zijn, in mijn ogen, toch vaak de gezinnen die al een redelijke handigheid hebben in het organiseren van een vangent.
Ik vind het altijd zo vreemd dat er dan bezuinigd wordt op personeelskosten. Het idee om dan maar wat minder mensen neer te zetten die dan maar wat harder moeten werken, maar wel tegen hetzelfde loon en in dezelfde uren... iedereen snapt toch dat het zo niet werkt? Je had toch als bedrijf niet voor niks eerst een ruimere bezetting? De cliënten zijn er de dupe van, maar ook het personeel want die wordt er op aan gekeken en daar wordt van verwacht dat ze meer doen dan eigenlijk mogelijk is.

Ben wel benieuwd of hij in september op de NH-dag is! Vind het altijd interessant om mensen aan het werk te zien.
Hele leuke, open mensen, fijne sfeer, paarden staan er heerlijk bij. Aanstaande maandag ga ik een dagje meelopen en dan waarschijnlijk op maandag en dinsdag voor vast meehelpen (gewoon mesten en voeren en zo) 
en vervolgens land ze weer, ook heel beheerst, loopt een paar passen, en komt lekker bij me staan
reiziger schreef:Chris Irwin is regelmatig te vinden op stal Mansour. Ook op de NH dagen. Ik heb hem een keer aan het werk gezien, en hij viel me vies tegen. Was daar zelf ook verbaasd over, want zijn boek "een paard liegt niet" vond ik wel heel goed.
Jade schreef:neem aan dat ie bedoelt dat je goed in je vel moet zitten, in balans moet zijn. alignment is letterlijk dat je dingen in een rechte lijn zet, of onderdelen op een volgorde dat het geheel goed functioneert.

Misschien een beetje dwingender dan anderen, maar hij kreeg toch behoorlijk wat voor elkaar, vond ik. Ook zijn rijclinic vond ik wel wat hebben, hij benaderde het op een hele andere manier. Maar misschien heb je ergens ook wel een punt.