Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Of alleen huis-aan-huis voor zaterdag in vouwen... Ole
Moontje1991 schreef:Toekie dat is niet zo gek er zijn enorm veel mensen die al te horen heben gekregen na de feest dagen te worden ontslagen wegens te weinig werk.
Dus ja degeene die niet ontslagen worden zijn verstandig en zoeken vast ander werk

maar gelukkig geen gladde stukjes meer, kun je toch weer wat meer op de fiets bereiken. Toekie schreef:Zonnebloem: tv-gidsen komen vanaf 1 januari...Moontje1991 schreef:Toekie dat is niet zo gek er zijn enorm veel mensen die al te horen heben gekregen na de feest dagen te worden ontslagen wegens te weinig werk.
Dus ja degeene die niet ontslagen worden zijn verstandig en zoeken vast ander werk
Wat is niet zo gek? Op welke opmerking van mij reageer je nou?
Ik heb vorige maand gelukkig een nieuw jaarcontract gekregen.
Vandaag één wijkje, nu met de feestdagen proberen ze zoveel mogelijk wijken te verdelen over zoveel mogelijk mensen. Zodat iedereen wat sneller klaar is. Wel fijn!

Rondjes lopen ging in 1 wijk echt amper. Andere wijk had veel minder H&M, kon ik tenminste de rondjes lopen en niet elke keer een bundel. Moontje1991 schreef:Inderdaad flosje ze zijn hard opzoek naar mensen voor zaterdag maar tegelijkertijd worden de huidige zaterdag medewerkers ontslagen.
Ik hoop voor je dat je kunt blijven en anders zoekt de dhl heel veel mensen.
viv77 als je de veronica vervelend vindt heb je geluk die gaat vanaf januarie naar de DHL

Moontje1991 schreef:Inderdaad flosje ze zijn hard opzoek naar mensen voor zaterdag maar tegelijkertijd worden de huidige zaterdag medewerkers ontslagen.
Ik hoop voor je dat je kunt blijven en anders zoekt de dhl heel veel mensen.
viv77 als je de veronica vervelend vindt heb je geluk die gaat vanaf januarie naar de DHL