de meeste willen je met problemen echt wel helpen met een andere hulpverlener (second opinion etc etc)
mocht ik weer ergens mee aan komen wat je allang gedaan hebt, excuus, maar je bent al zo lang aan het tobben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zap schreef:Ik zit met hetzelfde. Alleen hier een reistijd van een uur (in de spits langer). Ik twijfel ook enorm. Werkgever geeft ook geen kilometervergoeding.
Hoe zit het met jou qua reistijd in de spits? Nog steeds 45 minuten? Voor mijn werk reis ik regelmatig momenteel 45 minuten en dat vind ik prima te doen. Moet ik wel zeggen dat ik door de polder rij en niet in de file sta
Astaloca schreef:Ik zou ook niet om reiskosten vragen.. Wel natuurlijk balen als het hoofdkantoor bijvoorbeeld aan de andere kant van het land is en werkplek hier, maar toch. Zomerbaan is helaas nog niet binnen, klapte gisteren wat dicht met mijn eigen presentatie.
michele schreef:@ irene, wat voor functie ga je nu doen?
En wat is jouw droomfunctie?
Geloof dat wij een beetje hetzelfde zoeken volgens mij.
zap schreef:Ik zit met hetzelfde. Alleen hier een reistijd van een uur (in de spits langer). Ik twijfel ook enorm. Werkgever geeft ook geen kilometervergoeding.
Hoe zit het met jou qua reistijd in de spits? Nog steeds 45 minuten? Voor mijn werk reis ik regelmatig momenteel 45 minuten en dat vind ik prima te doen. Moet ik wel zeggen dat ik door de polder rij en niet in de file sta