Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hilda79

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:06

Bijzonder he al die verschillende mensen.
Vanavond mijn kortste gesprek gehad. Slechts half uurtje en hop binnen. Loopt echt als een tierelier hier.

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:15

Ik heb mijn haar gedoneerd. Dus als het er toch al af ging, dan maar helemaal kort. Hihi.
Fijn dat het zo goed gaat Hilda. En als je als klant eenmaal een goed gevoel hebt ben je ook zo klaar natuurlijk. Wellicht dat ze al wat voorwerk hadden gedaan en at ze je alleen nog persoonlijk wilden spreken?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 23:17

Ik heb zo even niks online staan, maar bij het googlen naar mijn naam kwam ik deze tegen.
Erg leuk om al die gezichten te zien!

Afbeelding

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:15

Van mij zijn er zoveel foto's te vinden. Mensen weten ook vaak meer over mij dan ik over mezelf :')

Nog anderhalve week en dan ga ik weer een dagje minder voor de baas. Ben er echt aan toe maar toch ook spannend. Ik kan er namelijk niet zomaar een dagje bij krijgen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:57

Leuk alle gezichten van iedereen! :)

Kaaren, super mooie foto, heel professioneel en toch "warm" en enthousiast

Dit ben ik, deze foto heb ik ook op mijn CV en website staan, krijg er altijd positieve reacties op :)

Afbeelding

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 15:04

Zijn weer leuke foto's bijgekomen! Reminds me dat ik ook weer eens een nieuwe "bedrijfsfoto" moet laten maken, want nu staat er een oude foto op mijn site (kort roodachtig haar en inmiddels heb ik lang haar en is mijn eigen haarkleur weer zichtbaar) en recente foto's vind ik kwalitatief gezien niet mooi genoeg om op de site te plaatsen.

Ennnn, ik heb weer even een vraagje! Ik wil komende tijd wat meer filmpjes gaan maken voor bij mijn blog e.d., maar normaal maak ik de opnames met mijn telefoon (Galaxy S4) en edit ik de boel in Movie Maker. Is het handig om te investeren in een klein handycam achtig ding? Zou je daar betere resultaten mee krijgen?

Nu zien mijn filmpjes er zo uit en vraag me af of deze kwaliteit hoog genoeg is als ik vaker filmpjes ga maken:

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:12

Ik denk dat voor als nog deze kwaliteit prima is, denk dat veel mensen heb bekijken op smartphone of tablet en dan vaak niet op de hoogste resolutie.

Ik snap alleen dit filmpje geloof ik niet helemaal, na 2 minuten kijken heb ik nog steeds niet door waar het over gaat eigenlijk... :o

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:12

Gelukkig al wat klanten gehad, ben bang dat ze nu weer in winterslaap gaan :Y)

Afbeelding

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:19

Is dit nu??!! Wow...

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:28

Jups dit is van net, beetje onweer en ineens trok het helemaal dicht.
Toen wat regen en daarna dikke hagelstenen
Nu gelukkig alleen nog wat regen.

5 min voor het losbarstte stapte er nog een klant op de motor richting huis, wij zeiden nog zou je niet even wachten. Maar nee hij woonde toch in het dorp :z

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:04

Het filmpje hoort bij een blogbericht en ik heb de reacties van mijn katten gefilmd als ze catnip ruiken/eten.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:09

Wow, heftig, Duplo! Wij houden het hier nog behoorlijk goed... Alleen een beetje onweer in de verte.

@Joyce: Als je er echt professioneel iets mee wilt doen, dan is het wel beter om een goede handycam te kopen, vooral ook omdat je daar goed mee kunt zoomen. Wil je het aansprekend maken en dicht bij je klanten, dan is je telefoon ook goed! Een klant van mij heeft daar eens onderzoek naar gedaan ivm een serie waar haar dochter gek op is op youtube. Dat is ook een behoorlijke marketingbabe (van die youtube filmpjes, weet de naam niet meer), maar die filmt ook alles met haar telefoon of een simpele camera. Daardoor geeft ze de kijker juist het gevoel dat ze het buurmeisje is. En dat spreekt haar doelgroep erg aan. Dus wil je je als top of the markt (met bijbehorende prijzen ;-) ) kwalificeren, dan is een duurdere camera misschien een goed idee. Wil je het aanspreekbaar maken voor iedereen, dan kan dit ook. Snap je het nog?

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:26

Aimee schreef:
Leuk!
Ik ben geen zadelmaker hoor. Ik kan wel wat aanpassingen doen, maar laat dat liever aan een ander over :)
Wat ga je doen als je 'open' gaat? Zadels verkopen? Bepaald merk? Heb je MSFC gedaan?

Ik heb MSFC gedaan ja. Ik wil eerst vooral het passen, aanpassen en repareren doen. En dan langzaam aan wat zadels erbij gaan verkopen. Welke merken weet ik nog niet precies, wel de MSFC zadels, wil in het najaar naar de Spoga in Keulen en begin volgend jaar naar Beta in Birmingham om te gaan kijken wat mij aanspreekt.

*\o/* website is zo goed als klaar, nog wat dingetjes regelen en dat kan ik hem 'lanceren'.

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:32

connepon85 schreef:
Leuk Yucca!

@Gwen er moet nog wel het een en het ander gebeuren voor vrijdag! Maar ik heb er zin in :) Ik ga donderdag al heen met Jasmijn om alles klaar te zetten en op te bouwen.

Ik heb wel een afmelding gekregen van een standhouder :( Altijd fijn zo op het laatste moment.

Ik moet trouwens zeggen dat de medewerkers van de KNHS echt ontzettend aardig zijn en met je meedenken!

Oh afmeldingen heb je bijna bij ieder evenement... je moet er bijna vanuit gaan.. heel vervelend. Zonde ook wanneer het al gecommuniceerd is naar de bezoekers dat de standhouder aanwezig zal zijn en ze dus alsnog zich afmelden. Maar, ik zag al dat je super veel leuke standhouders hebt binnengehaald, dus dat moet vast goedkomen! :j

Heel veel succes!!!!

Leuk, al die foto's.

Zakelijk (by Martin Hogeboom):
Afbeelding

En als mamma <3 :
Afbeelding

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:43

Duplo schreef:
Gelukkig al wat klanten gehad, ben bang dat ze nu weer in winterslaap gaan :Y)

[img]http://pic20.picturetrail.com/VOL257/9420844/18546573/409283758.jpg[/ img]

Wow, die hagel... waar woon je??? :=

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:17

Ik zie nu de foto met de hagel pas, tjeetje! Hier heeft het alleen keihard geregend (wel tegen hagel aan) en het rommelt al een hele tijd, maar that's it.

@Gwen: Leuke foto's en wat lijkt je kindje veel op je!

@11A: Thanks, zo had ik er nog helemaal niet bij stilgestaan. Ik wil wel graag een "persoonlijke feel" uitstralen naar mijn klanten, dat probeer ik altijd overal in door te voeren en dus ook in mijn filmpjes. Mensen krijgen bij de meeste filmpjes letterlijk een kijkje in mijn keuken/huis. Alleen ik wil wel dat de filmpjes van dusdanige kwaliteit zijn, dat het niet storend is om naar te kijken. Ik zag net nog een filmpje terug van 2 jaar geleden, dat leek toen echt prima kwaliteit, alleen vind ik het nu eigenlijk ondermaats... En om nou elke 2 jaar de filmpjes opnieuw te moeten maken vind ik ook weer zowat ;) Denk ook dat het er heel erg aan ligt hoe je precies filmt, ik ben geen pro en ik maak die filmpjes echt gewoon voor de lol, dus ik denk dat de bezoekers sowieso wel zien dat het een hoog "knutsel en stuntel gehalte" heeft (maar dan hopelijk met scherper beeld en betere kleuren). Aan de andere kant denk ik weer, volgens mij heeft die Samsung S4 best een redelijke camera, dus zou een "echte" camera echt wel een wezenlijk verschil maken?

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:18

Gwen09 schreef:
Wow, die hagel... waar woon je??? :=

Zeist, gelukkig nu alleen nog maar treurig nat weer
Hopelijk geen hagelbuien meer want ik moet zelf ook weer op de motor naar huis vanavond

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:30

Thanks Joyce, ik lijk echt super veel op 'm inderdaad. Had ik niet verwacht, want mijn vriend is best getint met donkerbruine haren... haha!

Duplo: wow! Heftig! Kijk maar goed uit op de weg.. Hier nog geen spatje regen of hageltje gevallen.. hopelijk blijft dat zo!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:40

Ben onwijs druk aan het voorbereiden, hoop dat ik morgen niets vergeet :=
Ben al één ding vergeten, dat vind ik echt jammer. Maar niets meer aan te doen.

Ik zie hier hele leuke foto's voorbij komen. Mooie foto van Corelli!

En heftige hagel!

Dapnik schreef:
Ik heb MSFC gedaan ja. Ik wil eerst vooral het passen, aanpassen en repareren doen. En dan langzaam aan wat zadels erbij gaan verkopen. Welke merken weet ik nog niet precies, wel de MSFC zadels, wil in het najaar naar de Spoga in Keulen en begin volgend jaar naar Beta in Birmingham om te gaan kijken wat mij aanspreekt.

*\o/* website is zo goed als klaar, nog wat dingetjes regelen en dat kan ik hem 'lanceren'.

Leuk! Wij gaan in ieder geval ook naar de Spoga :j

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:23

Leuk om de gezichten erbij te zien :)

Werkt er iemand met een soort van agenda voor op de computer waarbij je meldingen aan kan zetten? Behalve Outlook.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:59

Heb net alles bij gelezen. Leuk al die foto's. Heb er zelf niet zo een bij de hand. Help me onthouden dat ik dat nog doe.

Morgen mijn laatste werkdag bij m'n werkgever en dan 2 weken vakantie. Nou ja, vakantie.,..... de planning begint gelijk zaterdag al. Net de planning al aangepast omdat we hoorden dat we de sleutel een dag eerder krijgen. Dus dat is positief. De opening is gepland op 9 mei. Bij deze zijn julle allemaal uitgenodigd.

Ik denk dat ik blij ben als ik op 12 mei weer bij m'n werkgever jan uitrusten :+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 00:20

Leuk alle foto s en plannen. Vandaag ff n kantoor Selfie gemaakt. Vreselijk! Zal s aan een van de kinderen vragen n foto te maken want selfies kan ik niet.

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:27

Succes en veel plezier vandaag Conny!!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:21

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:43

Wat een leuke foto's komen er allemaal voorbij!

Hier een foto van mezelf: http://paardenlifestyle.com/wp-content/ ... 00x300.jpg

Mijn werkplek heb ik al eens hier geplaatst.

Ik ben weer een beetje bijgekomen van de Masterclass. Ik was zeker heel tevreden over de eerste keer! Er was een leuke sfeer en al veel positieve reacties gekregen.

Ik had wel in de laatste twee weken wat meer kaartverkoop verwacht, omdat ik hoorde dat dat vaak zo is op het laatste moment, maar dat was eigenlijk niet zo.

Ik heb nu al weer zin om de volgende editie te plannen! Zo'n evenement geeft, ondanks dat het best pittig is, heel veel energie! Maar first things first, eerst wat andere projecten afmaken.