Ik ben Lisanne 28 jaar en Sinds September thuis en wil dolgraag weer aan het werk.
heb sport en bewegen ( zwembad) en spw3 kinderopvang als opleiding. Beide op dit moment geen werk in te vinden

op welke site;s zoeken jullie naar vacature's?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Als je mensen er op attendeert dat je iets zoekt, krijg je ook zeer regelmatig iets toegestuurd!
Verder inderdaad Indeed. En wat ik ook wel vaak doe is bedrijven in de regio opzoeken via Google Maps. Als ik dan interessante bedrijven zie ga ik op hun site kijken. Zijn ze echt super interessant dan mail ik wel een open sollicitatie. Al heb ik dat nog niet gedaan en moet ik nog even gaan zitten voor een open sollicitatie.
Winged schreef:Janine: Daar heb je ook gelijk in. Wat voor functie was er bij KPN?
Net op het werk het volgende gesprek gehad (collega weet al langer dat contract afloopt trouwens)
Collega: 'Ja, en er komen nog brieven aan over X en dat moet dan en dan worden geregeld (begin februari).'
Ik: 'Ok, maar daar ga ik niks meer mee doen. Deze week is mijn laatste week.'
Collega: 'Grapje zeker.'
Ik: 'Nee.'
Collega: 'Ja maar, dat kan niet. Wie moet het werk dan doen?'
Ik: 'Geen idee, maar vrijdag is mijn laatste dag...'
*collega in paniek*
Janine1990 schreef:Winged schreef:Janine: Daar heb je ook gelijk in. Wat voor functie was er bij KPN?
Net op het werk het volgende gesprek gehad (collega weet al langer dat contract afloopt trouwens)
Collega: 'Ja, en er komen nog brieven aan over X en dat moet dan en dan worden geregeld (begin februari).'
Ik: 'Ok, maar daar ga ik niks meer mee doen. Deze week is mijn laatste week.'
Collega: 'Grapje zeker.'
Ik: 'Nee.'
Collega: 'Ja maar, dat kan niet. Wie moet het werk dan doen?'
Ik: 'Geen idee, maar vrijdag is mijn laatste dag...'
*collega in paniek*
Hahahaha![]()
Ja dat is niet meer jouw probleem... Laat die collega dan maar aan de bel trekken.
Als je even zoekt op KPN krijg je een berichtje van Kader Ozbaran, zij werkt bij Timing, dus denk dat het wel op de site van Timing staat...
tirzasarah10 schreef:Kan ik mij ook melden?
Ik ben helaas al sinds vorig jaar juni werkloos. Door een lichamelijke beperking kan ik ook niet ieder werk doen, wat het niet makkelijker maakt.
De gemeente zou mij verder moeten helpen maar helaas schiet dat ook niet erg op!
Winged schreef:Janine1990 schreef:Misschien is die vacature er ook al wel af hoor... Staat nog wel op FB. Daar kan je die dame ook per mail contacteren.
Op welke FB dan? Vacatures in het noorden kan hij in ieder geval niet vinden....
Janine1990 schreef:tirzasarah10 schreef:Kan ik mij ook melden?
Ik ben helaas al sinds vorig jaar juni werkloos. Door een lichamelijke beperking kan ik ook niet ieder werk doen, wat het niet makkelijker maakt.
De gemeente zou mij verder moeten helpen maar helaas schiet dat ook niet erg op!
Ooooh gemeentes heb ik ook al het een en ander over gehoord... Ongelooflijk...
Ze hebben soms liever dat je een uitkering trekt dan dat je aan het werk gaat...Letterlijk gehoord... Ongelooflijk...
![]()
Er is eind vorig jaar een nieuwe wet omtrent dat gedoe gekomen, kan je daar niets mee?
Welkom in ieder geval! Misschien even handig om te vermelden wat je beperking is? Misschien kunnen we met je mee denken
tirzasarah10 schreef:Door de verandering vorig jaar kom ik vrijwel nergens voor in aanmerking... Zelfs een uitkering niet.
Oja dat is wel een goed idee.Ik heb een versleten rug en dystrofie in mijn enkel. Ik zou dus eigenlijk een afwisselende baan moeten hebben. Pff ik had gehoopt dat het toch een stuk makkelijker zou zijn.
Janine1990 schreef:tirzasarah10 schreef:Door de verandering vorig jaar kom ik vrijwel nergens voor in aanmerking... Zelfs een uitkering niet.
Oja dat is wel een goed idee.Ik heb een versleten rug en dystrofie in mijn enkel. Ik zou dus eigenlijk een afwisselende baan moeten hebben. Pff ik had gehoopt dat het toch een stuk makkelijker zou zijn.
Maar je bent dus ook niet voor een bepaald gedeelte afgekeurd? Of wordt je gewoon als volledig gezond gezien?
En wat versta je onder afwisselend werk? Ik neem aan dat je niet te veel stil kan zitten en evenmin veel kan tillen. Wat voor opleiding heb je gedaan?
tirzasarah10 schreef:Ik ben voor 50% afgekeurd en ben opgenomen in het doelgroep register. Inderdaad kan ik niet veel stil zitten en ook niet zwaar tillen. Onder afwisseling versta ik zitten en lopen beide niet te lang.