Ben nu bij mijn zware bel, als client op postoel zit wachten we in de woonkamer. Dus ik ben nu aan het wachten. Normaal heb ik wel een dipje maar ik heb zo goed geslapen.
Ik zit te twijfelen om straks door te rijden naar mijn paard of dat ik dat einde vd middag ga doen. Moet hem voeren en zijn vlechten eruithalen en even goed poetsen.
Wat leuk, een topic voor mensen in de nachtdienst! Ik werk in een verpleeghuis op een somatische afdeling en ben vaste nachtdienst, ik werk geen andere diensten. Ik werk 3 nachten in de week, eigenlijk altijd vrijdag/ zaterdag en zondagnacht.
Hier ook weer nacht 1 van de 4 tijd gaat lekker snel gelukkig
SavannahNx
Geplaatst: 23-02-19 04:44
Ik ga nu toch stippen, ik ga regelmatig nachtdiensten draaien nu op werk (helemaal niet zo mooi en bijzonder werk als de meeste van jullie doen ik werk namelijk bij Mc Donalds) maar het zijn toch nachtdiensten. Morgen de eerste dan zondag vrij en dan maandag weer. Weekend tot 04:30 en doordeweek en zondag tot 02:30.
Dat zijn aardig wat nachten idd.. ik heb er meestal maar 7 per 4 weken en dan verdeeld in 3 nachten en 4 nachten, meer komt wel is voor maar word altijd netjes gevraagd
Goed geregeld Heb ze wel een mooi mailtje gestuurd, ze zouden er rekening mee houden, nou ben benieuwd
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 24-02-19 01:56
Ik heb nacht 2/2
Vrijdagnacht is bij ons altijd heel druk maar gisteren hadden we maar 2 ritten. Begin van de nacht dus ook nog lekker even wat kunnen slapen. Thuis tot begin van de middag geslapen en nu heb ik nog niet 1 rit (maar wat niet is kan nog komen) dus hopelijk zo ook nog even een slaapje doen.