Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Er staat me iets van bij dat ik het laatste contract al voor 1 juli getekend heb. Dat weet ik alleen niet 100% zeker meer. Wel is hij pas vanaf 1 augustus in gegaan
Dreamy schreef:Wij zoeken weer dames!
Beveiliging op Schiphol, opleiding via het bedrijf.
https://nl.i-sec.com/nl/jobs/list
Janine1990 schreef:De meneer die gisteren een werkervaringsplek aanbood aan een 30-jarige HBO'er, biedt hetzelfde nu aan aan een 41-jarige dame die de laatste jaren o.a. productie- en schoonmaakwerkzaamheden heeft verricht en overal wordt afgewezen wegens te weinig ervaring.
Ongelooflijk...
Winged schreef:Contract is in ieder geval al heel wat. Zou mooi zijn als de beloning beter wordt...
Hier inmiddels 9 sollicitaties de deur uit gedaan, 1 ervan werd een gesprek, afgewezen.... En de andere 8 direct afwijzing. Motiveert niet echt. Weet dat mensen al veel meer gesolliciteerd hebben, alleen het mag toch wel een keertje gewoon gemakkelijker gaan. Klotecrisis.
Winged schreef:Janine1990 schreef:Over een paar jaar ligt alles voor het oprapen voor ons... Geef het een jaartje of 8... We zijn tenslotte de kinderen van de babyboomers... Het komt vanzelf goed!
Ja, over een jaar of 8zijn er ook weer heel veel mensen bijgekomen die nu op de middelbare beginnen
Cayenne schreef:xLes, maar 1 antwoord op tien brieven en dan eigenlijk nog helemaal niets verder?