Vandaag ben ik voor het eerst alleen met mijn moeders auto naar school gereden. Omdat het een benzine is heb ik van te voren een paar keer geoefend met optrekken bij stoplichten enzo en het is me nu heen & terug gelukt zonder hem te laten afslaan.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polly schreef:Nee helaas maar niks uit mijn lijstje gekomen LM? Als je nog meer info wil laat maar weten!
LadyMadonna schreef:Polly schreef:Nee helaas maar niks uit mijn lijstje gekomen LM? Als je nog meer info wil laat maar weten!
Jawel, heb naar Joleen iig een prijsopvraag gestuurd, en kern (voorheen Frank) staat ook goed aangeschreven.
Maar vind het ook lastig om een begroting te maken aangezien ik geen idee heb hoeveel lessen ik nodig heb
Melisjeee schreef:
Fair schreef:Ik heb zo 9:45 mijn tussentijdse toets en ik ben zenuwachtig!
Fair schreef:Hij heeft me inderdaad niet opgegeten
Ik heb vrijstelling! Yeey. Hij vond dat ik enorm netjes reed. Verder waren er een paar puntjes die ik moest verbeteren. 1 minder hard op rotondes afrijden. 2. Door woonbuurten wat langzamer rijden en scherp sturen zodat ik goed rechts blijf rijden.
Niets wat ik nog niet wist want hier waren we al veel mee aan het oefenen. Verder een perfecte rit! Super fijn.
Jilletje schreef:Ik heb gister voor het eerst stukjes achteruit gereden. Het ging echt lelijk