Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Nee, dat kan niet als je een postzegel via PostNL print. Pakketten doe ik inderdaad ook via MyParcel, maar qua postzegels heb ik geen zin om steeds velletjes te moeten halen bij het postkantoor. Elke keer als ik ze nodig had, had ik er net niet voldoende, of waren ze op en was het postkantoor gesloten.
HorseTopShop schreef:joyce2 schreef:Nee, dat kan niet als je een postzegel via PostNL print. Pakketten doe ik inderdaad ook via MyParcel, maar qua postzegels heb ik geen zin om steeds velletjes te moeten halen bij het postkantoor. Elke keer als ik ze nodig had, had ik er net niet voldoende, of waren ze op en was het postkantoor gesloten.
Ik bestel altijd die grote rollen met postzegels. Voordeel daarvan is dat als er weer (2 keer per jaar tegenwoordig) prijsverhogingen zijn, ik ze nog heb liggen voor de oude prijs.
ilsevg schreef:Hallo allemaal, mag ik aanhaken in dit topic? Samen met mijn man run ik onze paardendekenwasserij, daarnaast heb ik nog een kleine pension/trainingsstal en sinds dit jaar geef ik Ruiterfit trainingen. Af en toe kom ik jullie topic tegen en lees ik een stukje mee, lees toch altijd weer veel interessante dingen!