Merileth schreef:Ik heb besloten dat ik inderdaad maar gewoon ga proberen op zzp basis te gaan werken. Nette site er achter en klaar. Ik zat eerst te denken aan Tamarix, omdat die boom bij de oude Grieken symbool stond voor schoonheid. Vond het ook leuk klinken. Echter, het schijnt ook de boom te zijn waaraan Judas zich heeft opgehangen, en heeft dientengevolge vanuit de bijbel niet zo'n goede naam.![]()
Nu heb ik gekozen voor Capsella, herderstasje. Ik vind het zo'n leuk plantje altijd, met hele schattige bloemetjes. Nu dus maar bezig met die gratis site en dan visitekaartjes fiksen.![]()
Ik kan het nu ook nog heel ruim houden met wat ik doe, juist omdat ik veel kanten op kan met mijn opleiding. Ik kan me nu dus aan bieden voor kinderopvang, maar ook huiswerkbegeleiding, werken met kinderen met achterstand of voorsprong, of, wat mijn fantastische idee is van laatst (ja, ik gooi het nu open, omdat er al een paar dagen tussen zitten) kinderbegeleider op een filmset. Vanavond is er een bijeenkomst over het speelbeleid in de gemeente, nu kan ik in ieder geval die naam ook al naar voren gooien, omdat ik met de site aan de gang ga.
Wat een gaaf idee! Wilde misschien na mijn afstuderen ook eigen bedrijf starten

Let er wel op dat je je naam eerst moet laten goedkeuren door de kamer van koophandel! Anders mag je wettelijk gezien niet eens aan de slag!
Hier nog aan het wachten op antwoord of ik op gesprek mag komen...