Movement, ik kan je er niet bij helpen, nooit gesolliciteerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Ik heb ook een standaard brief die ik destijds per school een beetje aanpaste.
Wat wel heel belangrijk is, laat merken in je brief dat je 'weet' hebt van hun visie en waar ze voor staan.
Wij hebben vorig jaar sollicitatie gesprekken gehad/brieven binnen gekregen en daar kwam echt gewoon uit naar voren dat de sollicitanten geen flauw idee hadden bij wat voor school ze solliciteerden.
Het moet niet overkomen als fabriekswerk.
Wat klote voor je Goof, neem de tijd om goed te herstellen, ik hoop dat je je in ieder geval al wat beter voelt dan in het begin.
Amandavd schreef:Degene die in de vacature benoemd staat. Als er geen naam bijstond dan gebruikte ik altijd gewoon geachte heer/mevrouw
Movement schreef:Amandavd schreef:Degene die in de vacature benoemd staat. Als er geen naam bijstond dan gebruikte ik altijd gewoon geachte heer/mevrouw
Het is een vacaturelijst per email verzonden. Daarin staat dat je je CV en motivatiebrief naar de HR-adviseur moet sturen, maar bij elke school staat ook de directeur beschreven.
Movement schreef:Gisteren had ik in de ochtend een sollicitatiegesprek. Aan het eind van het gesprek zeiden ze dat ze aan het eind van de dag contact met mij zouden opnemen, maar ik heb nog niks van ze gehoord. Is het verstandig om nog geduldig te wachten, of zal ik ze zelf terug bellen?