Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Grrrrrrrrrrrrrrrr ben ik druk bezig met de brief, wil ik als laatste het adres toevoegen... is de vacature foetsie (stond een uur geleden er nog). Oftewel; gesloten wegens vele reacties. Dat is stom!
Goed, heel realistisch gezien had ik niet veel kans ivm gebrek aan ervaring daarin en te hoog opgeleid (zochten mbo namelijk), maar toch.... het is stom!
CV heb ik ondertussen wel weer keurig up to date incl geplande cursus(bedankt mri voor die tip!)
Merileth schreef:Zap, kvk moet ik inderdaad ook nog gaan doen. Vandaag de eerste stap gehad, en dan nu de komende dagen hier verder mee aan de gang. Hoe heb jij het inschrijven ervaren? Kost het veel moeite om te regelen, en aan welke kosten moet ik hiervoor denken?
SplashIsLief schreef:vuurneon schreef:Grrrrrrrrrrrrrrrr ben ik druk bezig met de brief, wil ik als laatste het adres toevoegen... is de vacature foetsie (stond een uur geleden er nog). Oftewel; gesloten wegens vele reacties. Dat is stom!
Goed, heel realistisch gezien had ik niet veel kans ivm gebrek aan ervaring daarin en te hoog opgeleid (zochten mbo namelijk), maar toch.... het is stom!
CV heb ik ondertussen wel weer keurig up to date incl geplande cursus(bedankt mri voor die tip!)
Balen zeg!!
Maar door gebrek aan ervaring laat ik me niet meer tegen houden. Ik heb woensdag een tweede gesprek (na een gesprek en assessment) voor een functie waar ze iemand met 4 jr ervaring voor zochten. (Ik ben nog geen 1,5 jr afgestudeerd en heb nog geen jaar ervaring)
Mri schreef:Ik heb en niet, maar is wel iets wat ik kan aankaarten bij func. gesprek, dat ik het graag wil halen.
bedrijf gaat verhuizen (pand ernaast) en daarmee praktisch los van moeder bedrijf. Ws is er nooit aan een bhv-er gedacht ( pleisters zijn bv ook nergens in het pand te vinden, ehbo doos komt uit steentijdperk en de gaasjes hebben een tht van '00 ofzo)
en dat terwijl moeder bedrijf een aardige werkplaats heeft met toch wel heel wat "gevaarlijke" apparaten (zaag machines, freesmachines, zware apparatuur, las apparaat) en werkplaats personeel (man of 25-30 denk ik).
ga gewoon bij pz is navragen wie de bhv-ers zijn (ws vrouw grote baas, maar die is half dec met pensioen gegaan...)
grote kans dat er nu geen bhv-er is... En daar kan ik dan mooi gebruik van maken!