Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aimee schreef:joyce2 schreef:Wat voor textiel moet er gedrukt worden, gewoon kleding (t-shirts, truien, jassen enzo)?
Twee shirts en twee vesten.
Na een hele hoop navraag blijkt het probleem in het bestand te zitten.
Verschillende bedrijven hadden steeds tegen me gezegd dat ik het in een bepaald bestand aan moest leveren. Ik dat braaf gedaan, gaven ze aan dat ze er toch niets mee konden.
Bedrijf nummer 11 heeft nu eindelijk uitgelegd wat het probleem is. Het moet gevectoriseerd worden, ofzo iets
In plaats van dat ze dat nou even zeggen.....
Ier schreef:Heeft je designer je geen .eps of .ai bestand aangeleverd?
Aimee schreef:Ier schreef:Heeft je designer je geen .eps of .ai bestand aangeleverd?
Ik heb het zelf gedaan![]()
M'n hele zadelgebeuren is een uit de hand gelopen hobby die vooral veel geld kost en niet echt wat oplevert. Ik sta eigenlijk een beetje toevallig nog ingeschreven bij de KvK, dat bedrijfje is opgeschort. Maar we hebben de bezigheden zo laten wijzigen dat het zadelgebeuren er eventueel wel onder kan vallen. Een designer is echt een uitgave die ik onnodig vind
Aimee schreef:Ier schreef:Heeft je designer je geen .eps of .ai bestand aangeleverd?
Ik heb het zelf gedaan![]()
M'n hele zadelgebeuren is een uit de hand gelopen hobby die vooral veel geld kost en niet echt wat oplevert. Ik sta eigenlijk een beetje toevallig nog ingeschreven bij de KvK, dat bedrijfje is opgeschort. Maar we hebben de bezigheden zo laten wijzigen dat het zadelgebeuren er eventueel wel onder kan vallen. Een designer is echt een uitgave die ik onnodig vind
Hilda79 schreef:Hoe je kunt berekenen of het voor je uit kan om eentje op de zaak te nemen of toch privé te houden.
Ik weet van vorig jaar hoeveel km ik met de prive auto heb gereden maar als ik dat wegzet tegen wat ik nu al het eerste kwartaal heb gereden en bovendien wat ik allemaal dan nog in het vooruitzicht heb vraag ik mij af wat wijsheid is.
Zo heb ik nu al hetzelfde aantal newborns gedaan als over geheel 2013. Mijn bruiloften zijn al qua boekingen verdubbeld.
Gezien ik voor die Newborns nogal wat mee sleep en dat zo goed als niet in mijn 207 wil zijn we aan het kijken naar een andere. Plan is dan om deze weg te doen en voor het geld wat deze opbrengt een 2de hands bestelbusje of grotere personenauto te kopen.
Wat nou als je prive en zakelijk een rit hebt die je in 1 keer doet. Bijvoorbeeld ik moet enveloppen en ander kantoorspul hebben. Parkeer mijn auto en haal dat en loop ondertussen langs de supermarkt om het vergeten pakje boter te halen om maar wat te noemen. Hoe zit het dan?
Zooist schreef:En als je een auto koopt op de zaak die ouder is dan 15 jaar betaal je de bijtelling over de dagwaarde!
Dus dat is dan, uiteraard afhankelijk van de soort auto, maar een schijntje!
Ik ben er iig qua kosten enorm op vooruit gegaan!