Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik zou gewoon de stof blijven doorlezen en dan naar je examen gaan. Ik heb echt tot in de treurnis proefexamens gemaakt maar bij het CBR is de hele werkwijze weer anders en eigenlijk heb je er dan niks meer aan. Ik heb hem dus de eerste keer niet gehaald, en voor de tweede keer heb ik de voorrangsregels nog een keer extra doorgenomen.. Toen had ik hem wel met maar 2 fouten.
Peperkroket schreef:Ik zakte voor 19 oefenexamens de dag voor m'n theorie-examen. Toen haalde ik er 1. En toen haalde ik het echte theorie-examen. Ik had wel steeds maar 1 of 2 foutjes te weinig.
Ik vond gevaarherkenning makkelijk. De rest is echt een kwestie van leren. Je kan het!
Polly schreef:Goed kijken of er een kentekenplaat op zit kan je daarin al een heel eind helpen.
Heb je cursus gedaan? Daar krijgaat je vaak van die tips en ezelsbruggetjes.
Nustice schreef:Polly schreef:Meestal doen ze dat vlak ervoor nog wel een keer maar het staat ook allemaal in je theorie boek, logisch nadenken doet meestal de rest
Bedankt Polly! Dat stelt gerust haha.Ga ik vanavond mn theorieboek nog maar eens doorlezen.
mirthheee schreef:LiannePuthzy schreef:Gefeliciteerd mirthheee!
Dankjewel!Nustice schreef:Gefeliciteerd!!
Hier helaas niet geslaagd..
Wat jammer.. Wat ging er mis?