Heino schreef:Hovenier lijkt me bij uitstek een functie waarbij ervaring/vaardigheid belangrijker is dan veel theoretische kennis. Lijkt me dat een thuiscursus dus niet zo veel toevoegt hier, eerder vrijwilligerswerk bij een arboretum ofzo
Nou, ik ben eigenlijk al heel veel in de tuin bezig, ik heb een moestuin en grote achtertuin met vijver zelf aangelegd, en van jongs af aan mee opgegroeid eigenlijk.. Ervaring heb ik wel. Maar ik mis gewoon wat theoriekennis merk ik. Ik wil graag plantennamen kennen met bijbehorende informatie, plantenziektes, hoe ze groeien.. Ik denk dat je zonder die theorie vrij weinig kan doen op een stage oid.

. En dat terwijl ik zelf inderdaad nu ook in die sollicitatiedip zit
. Ik blijf wel zoeken, voor de vorm, maar ik vind momenteel ook gewoon niet veel. Ga gewoon rustig door, aangezien ik nog thuis woon en eventuele samenwoonplannen ook pas doorgang kunnen vinden als ik vaste inkomsten heb, maar momenteel ben ik het even beu. Ondanks de fijne berichten een paar dagen geleden heb ik nu zoiets van, ik wil gewoon ergens aangenomen worden, en niet voor het geval dat in het bestand opgenomen worden.
en ik haat sneaky... maar is niet anders.. dat is op uitzendbasis.. dus scheelt dan wel dat ik zo weg kan.
) kinderbegeleider op een filmset. Vanavond is er een bijeenkomst over het speelbeleid in de gemeente, nu kan ik in ieder geval die naam ook al naar voren gooien, omdat ik met de site aan de gang ga.
. Dus ik ben vandaag bij de kvk geweest en heb me ingeschreven. Doodeng