Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dapnik schreef:Ik zou ook echt max €15 betalen, prijzen blijft lastig.
Ik zit nu een week op cursus in Drenthe, zadels opvullen. Super leuk en inspirerend! En ik leer weer een hoop, wat een zooi zit er in de zadels zeg, niet normaal!
Paan schreef:Nog aan het dubben welk pin mogelijkheid we gaan gebruiken. Bij payleven kun je een losse bonprinter er bij bestellen. Zelf doe ik niks met pinbonnen als ik een goede kassabon krijg. Hoe zit dat bij jullie? Willen jullie graag een losse pinbon als je ook een kassabon hebt? Of doe je er niks mee en gooi je die pinbon gelijk weg?
Paan schreef:Nog aan het dubben welk pin mogelijkheid we gaan gebruiken. Bij payleven kun je een losse bonprinter er bij bestellen. Zelf doe ik niks met pinbonnen als ik een goede kassabon krijg. Hoe zit dat bij jullie? Willen jullie graag een losse pinbon als je ook een kassabon hebt? Of doe je er niks mee en gooi je die pinbon gelijk weg?
11AFotograaf schreef:Dapnik schreef:Ik zou ook echt max €15 betalen, prijzen blijft lastig.
Ik zit nu een week op cursus in Drenthe, zadels opvullen. Super leuk en inspirerend! En ik leer weer een hoop, wat een zooi zit er in de zadels zeg, niet normaal!
Grappig, volgens mij is een kennis van mij daar nu ook deze week! Ik zie iig wat dingen langskomen op facebook!
Ik ben ook geen oorbellen koopster. Draag er wel, maar heb al jaren dezelfde in mijn oren hangen. Maar ik denk dat 10 tot 15 euro wel een nette prijs is.
Femke schreef:Ik vraag nooit om 'n pinbon... En als ik ze toch mee krijg, gaan ze gelijk de prullenbak in.
@Duplo:
Die 2,75% is niet alleen voor 't pinnen, dat tarief blijft 't zelfde ook voor creditcard transacties.
Inderdaad, voor de pin is het redelijk veel, in verhouding met andere aanbieders...
Maar het voordeel hier is dat als je eens een maandje geen pinnende klanten hebt, dat je ook 0,0 aan kosten heb. Terwijl een normaal abonnement van gemiddeld 30,- euro per maand anders wel door blijft lopen.
€ 30,- euro x 12 is toch € 360,- euro per jaar voor alleen een PIN abo. Als je dan nauwelijks pinnende klanten hebt, is dat in verhouding nog heel erg veel duurder.
Als ik me niet vergis (ben niet heel handig met getallen...), moet ik bij Payleven voor € 13.090,- euro aan pinnende klanten hebben, voordat ik aan die € 360,- euro aan provisie zou komen die je normaal bij andere aanbieders standaard al betaald, ook als je helemaal geen klanten hebt op dat moment.
Voor ondernemers met minder pinnende klanten, is het dus juist extreem voordelig. Geen vaste kosten, maar wel de mogelijkheid als je eens af en toe een klant hebt die je graag de mogelijkheid van pinnen wil geven.
Heb zelf ook een vraagje...
De belastingdienst komt bij ondernemers af en toe langs voor een controle, startersbezoek, algemeen bezoek, etc.
Heeft iemand al eens zo'n bezoekje gehad van de fiscus?
Citaat:Heb zelf ook een vraagje...
De belastingdienst komt bij ondernemers af en toe langs voor een controle, startersbezoek, algemeen bezoek, etc.
Heeft iemand al eens zo'n bezoekje gehad van de fiscus?