Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fargo schreef:@ Lotus, ik zou gewoon toch op gesprek gaan, als dit jammer genoeg niet lijkt wat je verwacht had. Wel je best blijven doen maar ook je opties open houden en dus op gesprek gaan als dit kan.
Ik ben op 22 juni aan mijn nieuwe baan begonnen, die loopt op 22 januari a.s. af en heb vandaag gehoord dat ik een jaarcontract krijg! Heel erg blij mee! Wilde het hier toch even delen!
kaatje77 schreef:wat een fout. Gelukkig een foutje voor jou. Alvast heel veel succes!!!
En mensen. Blijf Open sollicitaties sturen. Wie weet is er een bedrijf op zoek naar iemand en dat scheelt advertentie kosten.
Dimple schreef:Fijn te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt! Vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en leuke collega's maken het werk zoveel leukerIk meld me ook maar weer eens:
Als eerste Fargo......meid, super!!! Echt blij voor je. Je hebt het goed getroffen daar (en zij met jou)
Lotus........doen wat je hart je ingeeft met een kleine 'maar'.......ik moest ook vreselijk wennen en heb wekenlang volgehouden dat mijn huidige job niet voor langere termijn zal zijn. En dat is toch omgedraaid. Heb het naar mijn zin, heb mijn plekje en ze zijn stuk voor stuk super aardig. Blij dat ik heb doorgezet.
Waarom is dit niet wat je wilt?
Solleke, wat een fout zeg.......zo zie je maar weer hoe het soms kan lopen.
Leuke functie Ailill, daar gaat vast iemand voor komen! Die andere baan in Barneveld heb ik doorgestuurd naar een vriendin die hard een baan nodig heeft.
Kaatje, jij hebt het goed gedaan meid. Je zit zo fijn op de plek. Na alle oliebol die je op je dak hebt gehad. Hoe is het afgelopen met je vorige werkgever?
Hier alles relatief flex........heb mijn plekje echt gevonden. Hoop vrijheid in het werk, leuke collega's en kan telkens beter overweg met mijn manager![]()
Of dit mijn laatste baan is........zeker niet, maar voorlopig zit ik goed. Veel geleerd over mijzelf en het vak.