Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Bedankt voor je uitleg, dat begrijp ik erg goed. Zelf werkte ik ook ergens (nog als bijbaan toen), waar ik het werk helemaal niet leuk vond of uitdagend... Ik zou het toch even een weekje aankijken en as vrijdag dat andere gesprek toch? wacht even wat ook daar uit komt. Straks sta je met lege handen en kan je dit werk even behouden en ondertussen weer opzoek gaan, mocht dat andere niet doorgaan.
Joolien schreef:Zo nu voel ik me toch wel weer ff stom hoor, ik moest even wat brieven afgeven bij mijn bazin en ik moest eigenlijk nog even wat laten zien aan haar wat ik fout had gedaan maar ze begon alweer zo ongeïnteresseerd tegen me te doen dat ik het niet durfde te zeggen, zo stom. Maar dat had een collega van mij gister ook, zo geïntimideerd. Dat moet toch niet kunnen, ik vind t echt stom.
Klaagmodus off
PPPeet schreef:Ik moet zelf zeggen dat ik daar nogal nalatig in ben. Ik heb al snel zoiets van als ze me echt hadden gewild hadden ze me wel gebeld.....
Zijn er mensen met positieve ervaringen nadat ze zelf achter een bedrijf zijn aangegaan omdat ze lang niks van hun sollicitatie hadden gehoord?