Ik heb vanmorgen mijn rijbewijs opgehaald en een ritje gereden, de auto sloeg zo mega vaak af dat ik zwaar in de stress raakte de terugweg gelukkig geen een keer en heb zelfs de hellingproef moeten doen en die ging ook super goed. T optrekken is wel heeel erg wennen
Ik kom dit topic weer even wat omhoog schoppen! Ik heb een paar jaar geleden in Utrecht 10 lessen van anderhalf uur gehad, maar was toen eigenlijk nog helemaal niet klaar om te gaan autorijden en toen mijn pakket van 10 lessen op was had ik geen zin om 60 euro per week af te tikken.
Nu woon ik weer tijdelijk bij m'n ouders in Almere en begint het toch wel te dringen. Er staat een auto klaar voor de deur, maar dat rijbewijs moet nog even. Heb 30 december voor het eerst m'n theorie gehad en niet geslaagd met 1 fout te veel, dus gelijk de week erna nog een keer geprobeerd en dit keer geslaagd met maar 2 foutjes. Het scheelt dat ik echt een mega fijne rijinstructeur heb die super met mij meedenkt en ik vind autorijden ondertussen hartstikke leuk. We hebben afgesproken dat ik na een pakket met 15 lessen ga afrijden, en ik heb deze week de 7e. Omdat ik mijn theorie nu gehaald heb gaan we de boel opschroeven naar 2 lessen per week en dus voor februari mijn examen inplannen. Heb er zo veel zin in
Leuk! Mijn instruxteur is erg sloom met examen inplannen.. hij reageert ook niet en als ik bel zegt ie dat ie me de dag erna terug belt met een datum.. zo duurt het wel heel lang allemaal
Oef dat lijkt me heel vervelend... Mijn rijschool zit hier om de hoek en ze zijn erg betrokken dus dat scheelt voor mij wel erg veel.. Ik had het bij mijn eerste rijinstructeur ook, ik wou mijn theorieboek graag (zat bij het pakket) zodat ik kon beginnen met leren en hij bleef het maar uitstellen
Leuk!, ach ik had mijn theorie in 3x, en dat scheen mee te vallen zij de instructeur van wie ik vorige week woensdag les had zit nu inmiddels op de 50u les ofzo
Super zo'n betrokken instructeur! Alleen als je nu bij les 7 zit en je na 15 wilt afrijden, kan die beter dan niet nú al een examen gaan plannen? Zeker als je 2x per week wilt rijden, gaat het echt snel.. en dan die wachttijden voor het examen..
Haha we gaan inderdaad deze week plannen dus dat komt helemaal goed Ik ga er eind januari ook nog een weekje tussenuit dus volgens m'n rijinstructeur kwam het zo goed.
Die zie ik wel regelmatig voorbij rijden ja, ook goede verhalen over gehoord Zelf niet bij gelest.
Anoniem
Geplaatst: 10-01-17 17:42
Grappig Het was een beetje een automatische keuze omdat ik er dus op twintig seconden lopen vandaan woon, maar vooral tegenover mijn oude rijschool in Utrecht vind ik dit echt geweldig. Kan goed grappen met m'n instructeur maar hij spreekt me ook wel aan als dingen anders moeten. Waar heb jij gelest?
Super tof als het zo kan, zo rijd je veel relaxter en maakt het ook leuk inderdaad. En als het rijden leuk is dan gaat alles een stuk makkelijker Ik heb gelest bij Verkeersschool Theo