Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik wou altijd al naar Amerika gaan voor een langere tijd om op een ranch te werken, dit was niet realistisch in zijn ogen en zou toch nooit gebeuren. Net zoals dat ik vroeger (hoe oud was ik, 12?
) in harry potter wou spelen
dit haalt die er altijd bij. Ben vorig jaar 3 maanden naar Amerika gegaan in mijn eentje en heb alles 2 weken van te voren geregeld. Dus waar een wil is, is een weg

Alleen in een iets ander vakgebied dus dat geeft me hier een nadeel. En er zijn niet zo heel veel vacatures in ons vakgebied, dus is het echt knokken voor de weinige plaatsjes.
NoeskaMoos schreef:Ik begrijp dat je voor een betere optie gaat Ir1ne!
Ik had een vriend gevraagd me te helpen wat artikelen voor mijn sollicitatie te zoeken... krijg ik ze binnen 1 minuut allemaal gemaild met de melding 'leuke artikelen, ik ken ze al!'.
Hij solliciteert dus naar dezelfde functie en nog een gezamelijke (studie)vriendin ook![]()
Ik wist dat de laatste 7 van 100 kandidaten moordende concurrentie zou zijn maar nu kan ik opdoeken, deze 2 zijn op stage geweest bij een directe collega in het vakgebied aan de Uni van San Fransisco.
Ik wist natuurlijk dat dit ging gebeuren in zo'n klein vakgebied, maar het is toch best naar om het tegen je vrienden op te moeten nemen.
ik moet vlammen. Gas. Maar de directeur vindt me blijkbaar leuk en die heeft me al helemaal een positie toebedeeld op een leidinggevend iets... maar ikheb nu meerdere keren aangegeven dat ik me hier niet thuis voel, maar hij slaat t compleet in de wind... snap t niet.. 
PPPeet schreef:Ik moet zelf zeggen dat ik daar nogal nalatig in ben. Ik heb al snel zoiets van als ze me echt hadden gewild hadden ze me wel gebeld.....
Zijn er mensen met positieve ervaringen nadat ze zelf achter een bedrijf zijn aangegaan omdat ze lang niks van hun sollicitatie hadden gehoord?
Anoniem schreef:Hoezo voel je je er niet thuis? Kan dat niet veranderen, zeker als hij al een leidinggevendefunctie heeft voor je?
Ir1ne schreef:[naam] schreef:Hoezo voel je je er niet thuis? Kan dat niet veranderen, zeker als hij al een leidinggevendefunctie heeft voor je?
Ir1ne schreef:[naam] schreef:Hoezo voel je je er niet thuis? Kan dat niet veranderen, zeker als hij al een leidinggevendefunctie heeft voor je?