Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoeskaMoos schreef:Ik begrijp dat je voor een betere optie gaat Ir1ne!
Ik had een vriend gevraagd me te helpen wat artikelen voor mijn sollicitatie te zoeken... krijg ik ze binnen 1 minuut allemaal gemaild met de melding 'leuke artikelen, ik ken ze al!'.
Hij solliciteert dus naar dezelfde functie en nog een gezamelijke (studie)vriendin ook![]()
Ik wist dat de laatste 7 van 100 kandidaten moordende concurrentie zou zijn maar nu kan ik opdoeken, deze 2 zijn op stage geweest bij een directe collega in het vakgebied aan de Uni van San Fransisco.
Ik wist natuurlijk dat dit ging gebeuren in zo'n klein vakgebied, maar het is toch best naar om het tegen je vrienden op te moeten nemen.
PPPeet schreef:Ik moet zelf zeggen dat ik daar nogal nalatig in ben. Ik heb al snel zoiets van als ze me echt hadden gewild hadden ze me wel gebeld.....
Zijn er mensen met positieve ervaringen nadat ze zelf achter een bedrijf zijn aangegaan omdat ze lang niks van hun sollicitatie hadden gehoord?
Anoniem schreef:Hoezo voel je je er niet thuis? Kan dat niet veranderen, zeker als hij al een leidinggevendefunctie heeft voor je?
Ir1ne schreef:[naam] schreef:Hoezo voel je je er niet thuis? Kan dat niet veranderen, zeker als hij al een leidinggevendefunctie heeft voor je?
Ir1ne schreef:[naam] schreef:Hoezo voel je je er niet thuis? Kan dat niet veranderen, zeker als hij al een leidinggevendefunctie heeft voor je?