Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MD_Triumph schreef:Hallo allemaal,
ik zoek een stage waarbij ik een voortplantingsopdracht kan doen, dus het liefste een fokkerij/boerderij.
Het liefste 1 in boxtel en omgeving
iemand tips?
pressent schreef:Gezocht Stage HR afdeling
Ik ben voor Februari opzoek naar een HBO, HR stage voor 5 maanden. Ik zoek een wat groter bedrijf waar meerdere Hr gebieden aanbod komen, zoals functieprofielen opmaken, opleidingsmogelijkheden en de aansluiting hiervan onderzoeken, werving en selectie van nieuwe medewerkers en het recruitment proces hiervan en informatievoorzieningen van bijvoorbeeld wet en regelgeving.
Ik ben enthousiast, neem initiatief en kan prima zelfstandig werken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een internationaal georienteerd bedrijf. De locatie maakt mij niet zo heel veel uit, ben bereid om een half jaar ergens ander te gaan wonen.
Iemand een die mij hierbij kan helpen?
Groeten Victoria de Graaf
Brittneyx schreef:Stage Gezocht
In juli 2014 mogen wij van school op stage (wordt gesubsideerd). Ik zit in Dier technische wetenschappen, dit gaat vooral over landbouw, koeien varkens akkerbouw. Voor de stage heeft de school veel bedrijven, van grootschalig met personeel tot een klein familiebedrijf. Maar mijn interesse ligt meer bij paardenIk heb het nagevraagd op school en mag naar een bedrijf met paarden
maar aangezien school niet veel ervaring heeft met paarden moet ik zelf het bedrijf zoeken ( School heeft ook een richting paardrijden - en verzorgen, en voor hun hebben ze wel bedrijven maar dit zijn grote dressuur of jumpingstallen)
Ik heb al wat gezocht maar heb nog niet echt iets gevonden. Ik zoek een plaats in het zuiden van Frankrijk, ik zou graag op een plaats zitten waar ze bv paardenvakantie's organiseren waar ik dan kan helpen tegen kost en inwoon. Weet er iemand een plaats waar ze stages geven? Stuur mij gerust een pb'tje! alvast bedankt