[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 17:11

Stage plek gezocht creatieve sector

Grafische vormgeving, liefst met mogelijkheid tot fotografie.
Binnen of buitenland kan beide. Ik zou vanwege prive omstandigheden graag intern gaan in de buurt van het bedrijf.

Periode: Januari tot juni 2014.
Evt langer mogelijk.

Voorkeur voor een bedrijf in de paardensector, auto's of bijvoorbeeld het ontwerpen van prints op kleding.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:56

Gezocht: Stageplaats bij Paardenkliniek/Landbouwhuisdieren kliniek (mogelijkheid intern verblijf).

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:11

Stage gezocht:

Ik ben opzoek naar een stageplek in de richting marketing, communicatie, evenementenorganisatie. Ik doe een mbo niveau 4 opleiding.

Ik zit in de omgeving Groningen/Drenthe

Voorkeur qua bedrijven:
- Paardensport
- Paardentijdschriften/websites
- Iets in de overige dieren
- Mode/make-up

Periode april 2014 t/m juli 2014

Wie heeft leuke ideeën voor mij? :-)

wonderworst_

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 10:19

Afstudeerstage gezocht

Ik ben op zoek naar een afstudeer stage voor mijn HBO opleiding Commerciele Economie.
Ik ben zelf woonachtig in Zuid-Holland maar in staat om ook daarbuiten te werken.
Deze afstudeerstage is voor februari t/m juli

Ik zoek een marketingstage.

Het mooiste zou natuurlijk zijn om dit te kunnen doen in een hippisch georienteerd bedrijf. daarnaast zou mode/ fashion / verzorging ook heel leuk zijn!

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 17:37

Hallo Allemaal,

Ik meld me hier ook.
Ik moet volgend jaar (september) stage gaan lopen voor het HBO.
Nu wil ik graag naar het buitenland. Het land wat ik in gedachte heb is helaas niet heel veel voorkomend.
Waar moet ik beginnen? Ik heb er wel contacten, maar niet in de juiste branche..

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:07

Nog liefhebbers voor een marketing stage op HBO/WO nivo? Kwam deze tegen op een vacature site, weet er dus verder niets van af.

http://www.bcfjobs.nl/vac/10933

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:29

Gezocht: HBO Afstudeerstage - vanaf januari/februari 2014

Voor mijn Associate Degree (2 jarig traject) HBO studie Small Business and Retail Management ben ik opzoek naar een afstudeeropdracht vanaf januari a februari 2014. Het gaat om een onderzoek gericht op interne verbetering. Ik vind het leuk als het om een hippisch gerelateerd bedrijf gaat, maar ook een retail bedrijf zoals een winkel(keten) mag worden aangeboden! Het bedrijf dient wel zo groot te zijn dat er onderzoek kan worden gedaan naar interne verbetering.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:23

Gezocht; werkstage media/design

Hi all,

Voor mijn HBO-opleiding Communication & Multimedia Design ben ik op zoek naar een werkstage op het gebied van media, (grafisch) design en vormgeving. Eventueel iets van fotografie erbij zou helemaal tof zijn.
Ik ben een duizendpoot, vind veel leuk en sta voor veel open, maar bovenstaande gebieden hebben toch mijn voorkeur.

Handige info:

- 20 weken - 4/5 dagen in de week (± 800 uur totaal)
- Periode start in februari/maart
- Woon in omgeving Den Haag. Een bedrijf in Zuid-Holland zou fijn zijn, maar richting Amsterdam of Utrecht kan uiteraard ook.
- cv link http://s467.photobucket.com/user/DieL_Z ... 7.png.html

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:21

Is er iemand die mij wat kan vertellen over zijn stage bij de dalhoeve in Wamel? Ik ga daar namelijk stage lopen en wil graag weten hoe het bokkers is bevallen en wat je allemaal mocht doen? :)

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 12:34

Stage Gezocht

In juli 2014 mogen wij van school op stage (wordt gesubsideerd). Ik zit in Dier technische wetenschappen, dit gaat vooral over landbouw, koeien varkens akkerbouw. Voor de stage heeft de school veel bedrijven, van grootschalig met personeel tot een klein familiebedrijf. Maar mijn interesse ligt meer bij paarden :Y) Ik heb het nagevraagd op school en mag naar een bedrijf met paarden :D maar aangezien school niet veel ervaring heeft met paarden moet ik zelf het bedrijf zoeken ( School heeft ook een richting paardrijden - en verzorgen, en voor hun hebben ze wel bedrijven maar dit zijn grote dressuur of jumpingstallen)
Ik heb al wat gezocht maar heb nog niet echt iets gevonden. Ik zoek een plaats in het zuiden van Frankrijk, ik zou graag op een plaats zitten waar ze bv paardenvakantie's organiseren waar ik dan kan helpen tegen kost en inwoon. Weet er iemand een plaats waar ze stages geven? Stuur mij gerust een pb'tje! alvast bedankt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:46

naomi_g1998 schreef:
Is er iemand die mij wat kan vertellen over zijn stage bij de dalhoeve in Wamel? Ik ga daar namelijk stage lopen en wil graag weten hoe het bokkers is bevallen en wat je allemaal mocht doen? :)

Nog maar een keer omdat ik nog geen reacties heb ontvangen.

iloveDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:25

Hey, ik ben eerstejaars student Hippische Bedrijfskunde en heb in mei en juni twee maanden stage.
Ik ben al aan het rondneuzen naar leuke sportstallen, maar misschien heeft iemand hier ook wel een mooie suggestie?

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 15:29

Hallo allemaal,

ik zoek een stage waarbij ik een voortplantingsopdracht kan doen, dus het liefste een fokkerij/boerderij.
Het liefste 1 in boxtel en omgeving
iemand tips?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 18:13

MD_Triumph schreef:
Hallo allemaal,

ik zoek een stage waarbij ik een voortplantingsopdracht kan doen, dus het liefste een fokkerij/boerderij.
Het liefste 1 in boxtel en omgeving
iemand tips?

Ga eens opzoek naar een schapenboer. Hier kan je dit het beste doen, zowel in de lammer periode als in het dekseizoen valt er veel te leren.

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:34

Gezocht Stage HR afdeling

Ik ben voor Februari opzoek naar een HBO, HR stage voor 5 maanden. Ik zoek een wat groter bedrijf waar meerdere Hr gebieden aanbod komen, zoals functieprofielen opmaken, opleidingsmogelijkheden en de aansluiting hiervan onderzoeken, werving en selectie van nieuwe medewerkers en het recruitment proces hiervan en informatievoorzieningen van bijvoorbeeld wet en regelgeving.

Ik ben enthousiast, neem initiatief en kan prima zelfstandig werken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een internationaal georienteerd bedrijf. De locatie maakt mij niet zo heel veel uit, ben bereid om een half jaar ergens ander te gaan wonen.

Iemand een die mij hierbij kan helpen?

Groeten Victoria de Graaf

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:26

Gezocht stage marketing/project management/logistiek

Ik ben voor het laatste semester medio april tot juli op zoek naar een stage het liefst in Madrid.
Ik studeer Management economie en recht aan de Hogeschool Utrecht.

Ik heb al werkervaring in het vakgebied marketing maar heb ook zeer veel interesse in project management en logistiek.

Groetjes,

Michelle

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 15:01

pressent schreef:
Gezocht Stage HR afdeling

Ik ben voor Februari opzoek naar een HBO, HR stage voor 5 maanden. Ik zoek een wat groter bedrijf waar meerdere Hr gebieden aanbod komen, zoals functieprofielen opmaken, opleidingsmogelijkheden en de aansluiting hiervan onderzoeken, werving en selectie van nieuwe medewerkers en het recruitment proces hiervan en informatievoorzieningen van bijvoorbeeld wet en regelgeving.

Ik ben enthousiast, neem initiatief en kan prima zelfstandig werken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een internationaal georienteerd bedrijf. De locatie maakt mij niet zo heel veel uit, ben bereid om een half jaar ergens ander te gaan wonen.

Iemand een die mij hierbij kan helpen?

Groeten Victoria de Graaf

Bij de grotere bedrijven zijn de verschillende HR gebieden meestal afgebakend. Ik zou aanraden om een wat kleinere organisatie op te zoeken, rond de 100-200 man. Je hebt dan eerder de kans om alle facetten mee te kunnen maken en daarin je steentje bij te dragen.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 15:08

Brittneyx schreef:
Stage Gezocht

In juli 2014 mogen wij van school op stage (wordt gesubsideerd). Ik zit in Dier technische wetenschappen, dit gaat vooral over landbouw, koeien varkens akkerbouw. Voor de stage heeft de school veel bedrijven, van grootschalig met personeel tot een klein familiebedrijf. Maar mijn interesse ligt meer bij paarden :Y) Ik heb het nagevraagd op school en mag naar een bedrijf met paarden :D maar aangezien school niet veel ervaring heeft met paarden moet ik zelf het bedrijf zoeken ( School heeft ook een richting paardrijden - en verzorgen, en voor hun hebben ze wel bedrijven maar dit zijn grote dressuur of jumpingstallen)
Ik heb al wat gezocht maar heb nog niet echt iets gevonden. Ik zoek een plaats in het zuiden van Frankrijk, ik zou graag op een plaats zitten waar ze bv paardenvakantie's organiseren waar ik dan kan helpen tegen kost en inwoon. Weet er iemand een plaats waar ze stages geven? Stuur mij gerust een pb'tje! alvast bedankt

Ik ben ooit eens op paardrijvakantie in Pradis geweest. Was heel erg leuk! Ligt in Frankrijk. Weet niet of ze ook aan stages doen, maar het valt altijd te proberen. Het zijn nederlanders die enkele jaren geleden naar Frankrijk zijn vertrokken en dit dus hebben opgericht.

Volgens mij zit Monica ook op bokt. (De vrouw van het stel dus)

www.pradis.fr is de website

blondedesi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 11:17

Stage Plek gezocht, Omgeving Noord Holland.

Dag lieve mensen, mijn naam is Désirée. Ik ben 18 jaar en opzoek voor minimaal 10(max15) weken naar een frontoffice stage.

Dit het liefst in de regio noord-Holland. Ik zoek een stage op een bungalowpark of camping(en alles in deze richting) Het gaat om 40 uur werkstage. Waar intern verblijf ook mogelijk is. Dit omdat ik zelf niet uit de regio kom. En elke dag reizen wel lastig word.

Kennen jullie een bedrijf, of bent u een bedrijf die een stagiaire zoekt.

Stuur mij dan een PB, met als onderwerp stage. Hierin zie ik graag jullie antwoorden tegemoet !

Groetjes

Désirée

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:50

Stage gezocht!

Ik ben opzoek naar een binnenland en een buitenland stage waar ik beide 10 weken kan stagelopen.
Ik doe HBO Dier- en veehouderij en ik zit in het 2e jaar. De stages wil ik richting paard doen

Het maakt niet uit waar in Nederland het is, in moet namelijk Intern.

Buitenland het liefste binnen europa,

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 01:08

Is Moravita wat voor jou? Ik heb daar intern gezeten en echt super veel geleerd:)

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:37

Hallo,

Ik moet in maart een blokstage van 1 week lopen. Ik zoek een bedrijf in de achterhoek (Gelderland). Weet iemand een leuk en leerzaam stage bedrijf?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:46

Stageplaats gezocht:

Ik zoek een stageplaats in Duitsland op een paardenhouderij. Mijn voorkeur gaat uit naar dressuur- of springstal waarbij ik mijn paard kan meenemen. Het zou prettig zijn als het een bedrijf is van Nederlandse mensen of Duitsers die goed engels spreken aangezien mijn Duits niet erg goed is.
Opleiding: MBO Dierverzorging niveau 4, derde jaar.
Periode: minimaal 6 weken fulltime vanaf eind april. (evt. meer mag ook)

Alvast bedankt :D

Paula2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 16:19

Hi

Ik studeer equine leisure en sports in wageningen het is een hbo opleiding gericht op paarden.
Ik ben opzoek naar een stage in het buitenland gerelateerd met paarden. Het liefst wil ik naar Canada evt op een springstal of fokkerij.
Mijn opleiding is geheel engelstalig vandaar dat ik naar het buiteland ga.
Ik hou wel van een avontuur dus als er mensnen met eigen leuke ervaringen of ideen ik hoor het graag!

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:36

irisje2 schreef:
Hallo,

Ik moet in maart een blokstage van 1 week lopen. Ik zoek een bedrijf in de achterhoek (Gelderland). Weet iemand een leuk en leerzaam stage bedrijf?

Wij hebben evt nog plaats bij ons op de stoeterij/ KI station.