Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Elise schreef:Succes vanmiddag Arabesk! Ik ga over 20 minuutjes met de tram, op naar het gesprek, ik heb er wel zin in![]()
Hoop dat ik snel iets weet, of het wel/niet iets wordt, want dan zou ik idd nog vóór eind volgende week op kunnen zeggen en 1 jan kunnen beginnen!

Zoetje_ schreef:Waalwijk, 23 november 2007
Betreft: Sollicitatie Medewerker Evenementen.
Geachte mevrouw Bullens,
In de Maasroute van donderdag 15 november 2007 las ik uw advertentie waarin u op zoek bent naar een medewerker evenementen. De omschrijving van het werk sprak mij aan, door de veelzijdigheid van de functie die u aanbiedt. Dit werk bied mij de mogelijkheid om verder te groeien op basis van horeca.
Ik werk op dit moment in de horeca en dat heb ik de afgelopen 3 jaar ook gedaan. Zo ben ik begonnen bij restaurant/brasserie Petit Paris te Waalwijk, daarna ben ik doorgestroomd naar Tapasbar 43 te waalwijk waar ik tot op heden nog werk.
Bij beide restaurants heb ik in de bediening gewerkt, waardoor ik in direct contact kwam met de gasten. Natuurlijk hoort bij het werken in de horeca verantwoordelijkheidsgevoel en moet je goed passen in een team. Niet alleen het werken in het team is belangrijk, maar ook zelfstandigheid is een belangrijke eigenschap, dit is mij bij beide banen goed af gegaan.
Uit de advertentietekst blijkt dat ik voldoende aansluit op uw wensen. Niet alleen op het niveau van de werkzaamheden, maar ook op het niveau van de gevraagde opleiding.
Ook ben ik in staat tot het spreken van de drie gevraagde talen. Ik ben niet in bezit van de cursus BHV, maar ik ben bereid om deze cursus te volgen.
Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer over de functie en het bedrijf te weten komen en zou ik graag mijn C.V. willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Mariska Musch
Bijlage: curriculum vitae

Citaat:In de Maasroute van donderdag 15 november 2007 las ik uw advertentie waarin u op zoek bent naar een medewerker evenementen.

In dik twee uur door 5 mensen doorgezaagd, maar sfeer was wel leuk en baan spreekt me nog steeds aan. Hopelijk ben ik geschikter dan de 8 andere kandidaten die ze hadden 
)
)? Ze kunnen dan kiezen, of het voorlief nemen, of me alsnog afwijzen of me per 1 feb ipv 1 jan aannemen... lastig..Hoepsie schreef:Ik had woensdag mijn gesprek, om 11 uur... om 16.30 werd ik gebeld dat ik het ben geworden! Ik ben niet meer toos werkeloos, volgende week maandag beginnen!!!!!
Jeej!!!
Arabesk jij ook van harte gefeliciteerd!!*\o/*