Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Sadira schreef:Ik ben eigenlijk best positief verrast over de nieuwe versie en hoe fijn ik het vind werken, dat had ik niet verwacht. Het enige wat ik jammer vind is dat het veel lastiger is om exp te verdienen omdat ik nu geen bonussen meer heb van dubbel exp.
Echt? Aan 't eind van elke les krijg je een dubbele xp.. Ik vind 't wel rap gaan als je er ff voor gaat zitten..
Sadira schreef:Die krijg ik niet, trouwens. Misschien is dat omdat ik nu meer via de laptop ben gaan doen en dat het daar anders is dan op mobiel?
Albertina71 schreef:Roodvos schreef:Ja, maar dan met Grieks.
Ik heb echt geen taalgevoel en mis een overzicht van "rijtjes", welke uitgang hoort waarbij. Ik krijg er nu geen structuur in voor mijn gevoel.
Ik heb inmiddels ook de nieuwe versie en baal enorm want ik mis nu een les/niveau. Ik was net met een nieuw onderdeel begonnen en kan deze oefening niet meer vinden. Maar als ik "level up" doe komt het wel aan de orde. Dus het zou ergens moeten staan, maar waar.
Rijtjes en schema's van het Grieks kun je o.a. op deze site vinden: https://greekgrammar.nl/
Ik heb de nieuwe versie met zo'n pad heb ik nog niet, dus ik weet (nog) niet hoe die werkt.
kosseh schreef:Ik denk niet dat je daar een keuze in hebt. Ik had de ene dag nog de oude versie, en de volgende dag surprise!Dan stel ik updaten nog even uit. Zodra ik veel verschillende onderwerpen/woorden door elkaar doe, blijft het niet meer hangen.
Femke_Tweety schreef:Ik inmiddels de nieuwe.
Ben vooreerst niet erg happy.
Op zoek geweest naar mailadres van Duolingo om mijn frustratie te kunnen uiten.
Is er gewoon geen mailadres/klantcontact te vinden.
Dus nu kan ik mijn frustratie niet kwijt, en zit ik er mee
theadora99 schreef:Ik ben de audiolessen kwijtDaar maakte ik altijd veel gebruik van als ik naar mijn werk fiets, meeluisteren en praten met de audio. Was ook al best ver gekomen en nu is het nergens meer te vinden..
Citaat:UPDATE Since 2022: With the new Duolingo Update, Audio Lessons have disappeared from the app. There is no more tab with headphones. Although Stories have been added to the main course to be a part of the path, Audio lessons have not (yet!). I hope Duolingo adds them back and I’ll update if they do!
Citaat:antwoord op
@Donald_444
Apologies for any confusion! We removed the Audio Lesson tab, so we can make some room for some exciting future changes when it comes to reviewing long-form listening exercises. Stay tuned!