Dagtekening 2 mei en vanochtend vroeg stond het al op mijn rekening. Heb ING
Hier ook!
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 02-05-17 18:59
Wat tof voor jullie!
Ik had ook dagtekening 2 mei maar nog geen punica's gezien. Maakt vrees ik ook niet zoveel uit want ik denk dat het toch besteed moet gaan worden aan een nieuwe cv-ketel
Anoniem
Geplaatst: 02-05-17 21:29
Vandaag zijn hier ook 2 blauwe enveloppen binnen gekomen voor [naam] en mij. Dagtekening ook 2 mei. Het is precies het bedrag dat we verwachtten. Het staat helaas nog niet op onze rekening.
We hebben vandaag ook dé blauwe envelop ontvangen, maar nog geen geld. Heb er eerlijk gezegd ook niet op gelet wat de dagtekening was, maar zie het vanzelf wel op de rekening staan.
moyra
Geplaatst: 03-05-17 00:37
Ik dacht nog even snel een rekening te betalen voor het slapen gaan. En wat schetst mijn verbazing? Belastingcentjes
Als ik inlog op mijn belastingdienst dan staat er dat de brief 28 april is verstuurd (ik heb hem niet digitaal ontvangen). Maar helaas nog geen brief gezien.
Hopelijk komt het geld snel binnen, want mijn wasmachine is net kapot en dan kan ik van dat geld een nieuwe kopen.
Wat top dat zoveel mensen het geld al hebben! Zijn daar ook al mensen bij die hem pas later in maart hebben ingevuld?
Winged
Geplaatst: 03-05-17 10:52
Telt 7 maart ook als later? Daarvan heb ik net de dagtekening binnen (6 mei). Maar gaat niet op tijdstip van invullen... Verwacht dat ik het 8 mei pas heb eigenlijk.