Ik ga met 6 goede vriendinnen die ik heb leren kennen via mijn oude manege een bosrit doen. Dat doen we ook bij de manege, die letterlijk naast het bos ligt. Lekker 2 uur lang rijden en gezellig kletsen! Heel veel zin in dus.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dankjewel, iedereen hier ook succes!
) maar ik wil na mijn toetsweek denk ik gaan beginnen met een trainingsprogramma.
hier ook, wil inderdaad ook gaan hardlopen, maar heb tegelijkertijd ook besloten wat bewuster met mijn geld om te gaan, dus ik wacht nog even met schoenen kopen 
Pacific schreef:Oh super goed, die sportvoornemenshier ook, wil inderdaad ook gaan hardlopen, maar heb tegelijkertijd ook besloten wat bewuster met mijn geld om te gaan, dus ik wacht nog even met schoenen kopen
Daarnaast denk ik dat ik weer wat paardrijlessen op wil gaan pakken, om daarna misschien wel een verzorgpaard te vinden.
En ehm, het wordt ook wel tijd dat mijn eigen merrie voor de kar komt te staan dit jaar!
Doen jullie ook mee met die buikspierchallenge hier op Bokt?
ben wel verhuisd van stal omdat er wel echt wat moest veranderen, en dat bevalt heel goed. Ze heeft een lief vriendinnetje gevonden en we zijn er qua voorzieningen beide flink op vooruit gegaan!

Maandag alsnog tot 16.15, gelukkig de andere dagen we vroeger klaar. Maar dit is echt niet leuk
nee ik doe m'n best om het allemaal weer een beetje doenbaar te maken, dus ook besloten met mijn bijbaan te stoppen bvb.