Ik heb morgen nog biologie (vwo) en donderdag aardrijkskunde en dan wordt het zien wat ik ga herkansen. Scheikunde ging niet zoals gehoopt, maar voor aardrijkskunde heb ik redelijk weinig gedaan nog zover dus dat wordt ook afwachten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roooooss schreef:mariska_YeDo schreef:Ik kijk echt op tegen scheikunde woensdag, vind het echt ontzettend moeilijk en snap er helemaal niks meer van..
Op youtube staan super handige filmpjes. Dacht dat ze van sieger kooj waren. Zijn echt handig en leerzaam!
Hillady schreef:Oh wat balen beide.. Ik hoop heel erg dat het meevalt!
Ben ik de enige die aardrijkskunde een lastige toets vond van VMbo- TL? Ik hoop echt dat ik hem niet verknald heb. Maar had niet gek veel antwoorden goed.. zucht. Morgen hopelijk bio goed maken.. Wie motiveert me even?
EskeGirl schreef:Iedereen zegt tegen me dat ik het kan en alles wel goedkomt. Helpt wel, maar ik ben zo faalangstig opeens. In gewone toetsweken nooit zo erg last van gehad.
EskeGirl schreef:Iedereen zegt tegen me dat ik het kan en alles wel goedkomt. Helpt wel, maar ik ben zo faalangstig opeens. In gewone toetsweken nooit zo erg last van gehad.
Amira_ schreef:Zijn er hier ook mensen die een examen gruwelijk verpest hebben?
Ik heb gister m&o helemaal verknald, baal er echt ontzettend van want nu slaag ik sowieso niet zonder herkansing. Het stomme is ook dat ik voor examens van vorig jaar en het jaar ervoor wel tussen een 6 en een 7 haalde..
Amira_ schreef:Zijn er hier ook mensen die een examen gruwelijk verpest hebben?
Ik heb gister m&o helemaal verknald, baal er echt ontzettend van want nu slaag ik sowieso niet zonder herkansing. Het stomme is ook dat ik voor examens van vorig jaar en het jaar ervoor wel tussen een 6 en een 7 haalde..