Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Ik heb hiervoor wel hbo gedaan en dat is dus ook mijn niveau. Ik vroeg me dus af of ik hier wel gezellig mag mee kletsen
Lijkt me fijn om elkaar te steunen etc! Neverland schreef:Mag ik hier misschien mee praten ook al hoor ik hier niet helemaal thuis? Ik doe een opleiding in België (morgen eerste dag, spannend!) maar daar kan iedereen bij instromen omdat het een creatieve opleiding is (en voor creativiteit heb je geen niveau voor nodig). Ik heb hiervoor wel hbo gedaan en dat is dus ook mijn niveau. Ik vroeg me dus af of ik hier wel gezellig mag mee kletsen
Lijkt me fijn om elkaar te steunen etc!
En heel veel succes/plezier morgen.
Ik ga fotografie studeren
Joy_Mennings schreef:Neverland schreef:Leuk dat ik mag meekletsen!Ik ga fotografie studeren
Wat leuk! Waar doe je dat? Ik studeer nu fotografie in Nederland.
Neverland schreef:Leuk zeg! Waar studeer jij nu dan? De meeste fotografie opleidingen in Nederland waren mij wat te zweverig haha. Of ze waren particulier... Daarom ga ik nu naar België, Hasselt.
. Spannend! Iselda schreef:Ik ben best wel jaloers op jullie haha, lijkt me super tof! Hoe word je daar toegelaten?
Joy_Mennings schreef:Iselda schreef:Ik ben best wel jaloers op jullie haha, lijkt me super tof! Hoe word je daar toegelaten?
Ik neem aan dat je het tegen mij en Neverland hebt?
Bij ons moest je een portfolio van je foto's meenemen naar een gesprek en op basis van je portfolio en waarom je de opleiding wilde doen werd je aangenomen of niet.
Maar bij de 'zweverige' opleidingen moet je ook een kunstportfolio hebben met schilderijen en dat soort dingen.
Hoe het in België zit weet ik niet.
Ik weet zelf prima hoe het is en al helemaal hoe rugpijn is, maar ik zou nog liever sjouwen dan met zo'n trolley lopen. PeerAppel schreef:Misschien kun je op school een kluisje huren? Zo'n trolley vind ik echt voor oude docenten, sorry.Ik weet zelf prima hoe het is en al helemaal hoe rugpijn is, maar ik zou nog liever sjouwen dan met zo'n trolley lopen.
.Neverland schreef:Je gezondheid gaat toch voor? Wat maakt het uit hoe dat ding eruit ziet.