xBerber schreef:We zijn nu met z'n 6en, en ik denk dat dat ook wel genoeg is. Mochten er toch nog mensen zijn die super-duper-graag mee willen doen stuur me even een pb
Ik denk het ook! Anders wordt het on-overzichtelijk denk ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xBerber schreef:Lijkt het trouwens een paar mensen leuk om een blog te schrijven over het eerste naar mbo en overstap middelbare naar het mbo?
Ik heb al van meerdere mensen de vraag gekregen hoe je dat zou doen, omdat er weinig over te vinden is op internet.
Dus ik een beetje zoeken en zoeken en er is inderdaad bar weinig te vindenDus mijn ideetje zou zijn om een blogspot optezetten met een groepje van 5-10, en iedere week een stukje te schrijven over nu bijv. de voorbereidingen en dan introkamp, en het mbo zelf natuurlijk.
Wil het alleen niet alleen doen
LisannePruts schreef:_lotteeee schreef:Ik heb vorige week donderdag mijn boeken besteld en nog niet binnen...
Jullie ook lange levertijd?
Jup bij van Dijk wel..
Wordt misschien eens tijd
Meliaforever schreef:noorhermans1 schreef:Bedrijfsadministrateur en assistent accountant is bij ons 2 jaar hetzelfde dus ik zal wel ongeveer hetzelfde pakket krijgen![]()
Krijg je ook Duits?
Gelukkig niet.
Ik kreeg mijn pakket binnen 3 werkdagen.
Ik heb het vorig jaar expres laten vallen omdat ik er gewoon te slecht in was
Bij ons krijgt Bedrijfsadministrateur wel duits haha
Citaat:Nooooo, ik wil ook geen Duits hebben.Ik heb het vorig jaar expres laten vallen omdat ik er gewoon te slecht in was
Bij ons krijgt Bedrijfsadministrateur wel duits haha