Wanneer zijn ze van plan jou te laten starten met de opleiding? Krijg je aan het eind nog snel de resterende testen haha. Ik zou erg ongeduldig worden want je wil natuurlijk ook weten waar je aan toe bent.
Week 5 heb ik zwart op wit staan dus daar ga ik dan ook van uit
Ben het wachten inmiddels ook wel een beetje zat aan het worden hoor, vooral ook omdat ze me nog niet eens een termijn kunnen vertellen waarin ik gebeld word...
Hoop nu jou groep de tweede selectiedag heeft gehad ze weer met wat datums gaan komen
Marlou_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-15 16:47
plovesb schreef:
Hoop nu jou groep de tweede selectiedag heeft gehad ze weer met wat datums gaan komen
Ik heb het idee dat het allemaal door elkaar loopt. Ik hoor dat er mensen zijn die pas eind september begin oktober de eerste selectiedag hebben. Maar inderdaad over welke start data dat gaat houden ze in het midden
Ja Plovesb bij jou loopt alles echt helemaal mis. Ik had mijn rapport wel binnen 2 weken.
Volgens mij is t ook een beetje chaotisch vanwege de nationale politie. De meneer die bij mij het huisbezoek deed vertelde dat "vroeger" alles door het eigen korps verzorgd werd en nu alles eerst naar Driebergen gaat.
Wel fijn dat je in iedergeval dat zwart op wit hebt Plovesb. Hopelijk komen ze nu wel snel met een data. Ik moet ook nog wel het een en ander krijgen. En 1 oktober gaat toch al opschieten.
Ik heb nog een officiële uitnodiging door de beëdiging nodig. En ook wanneer ik de kleding kan passen. Vind dat ook nog wel echt spannend haha. Wanneer heb jij je laatste examen Druif?
Ik heb het even voor je terug gezocht, ik heb op 26 september mijn kleding moeten passen en ben op 8 oktober gestart met de opleiding. Dus het kan best zijn dat je pas over 2 weken gaat passen.
Mijn laatste examen is a.s. maandag. Heel raar om dan ineens klaar te zijn (als het goed is) na drie jaar. Je bent namelijk niet anders gewend dan als student in de organisatie te zijn
L_iek dat is nieuw. Een soort vervanging van de oude driedaagse
L_iek
Geplaatst: 17-09-15 17:11
Druif_01 schreef:
L_iek dat is nieuw. Een soort vervanging van de oude driedaagse
Ah vandaar, klinkt leuk!
LizMD
Geplaatst: 17-09-15 17:18
Ik heb dit topic een tijd geleden ontstipt, ik had werk en een huis gekocht en hierdoor niet de mogelijkheid om nog te solliciteren. Echter heb ik 5 minuten geleden gesolliciteerd naar de functie recherchekundige. Binnen 2 weken hoor ik meer. Ik ga dus weer meelezen!