Ik zit braaf 4/5 dagen vastgeplakt op kantoor hier dus even snel paardrijden tussendoor doe ik net niet, net als de andere dingen
Maar heb inderdaad wel de neiging om af te dwalen naar Bokt, nieuwssites etc. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar heb inderdaad wel de neiging om af te dwalen naar Bokt, nieuwssites etc.

Stagevergoeding én leaseauto! Ik krijg niks.
Maar dat is ook wel normaal in mijn sector (studeer Pedagogiek).
Feedback gehad van een vriendin en morgen van twee klasgenoten. Dat er dan nog even in verwerken en dan inleveren op school.
Ben benieuwd!
Ik stuur vrijdag of zaterdag een nieuwe versie naar mijn begeleider en dan spreken we na mijn vakantie af. Normaal gesproken zit er ook gemiddeld 12 dagen tussen het versturen en plannen van een afspraak
En daarnaast hoef ik niet heel veel meer te doen, het is echt enkel en alleen het bijschaven van het hele stuk. Missy_ schreef:Saskiaa: Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant heb ik het ook wel nodig om even helemaal er tussenuit te zijnIk stuur vrijdag of zaterdag een nieuwe versie naar mijn begeleider en dan spreken we na mijn vakantie af. Normaal gesproken zit er ook gemiddeld 12 dagen tussen het versturen en plannen van een afspraak
En daarnaast hoef ik niet heel veel meer te doen, het is echt enkel en alleen het bijschaven van het hele stuk.
Even helemaal niks is ook wel goed! En als je al zo ver bent en je begeleider ondertussen naar je stuk kijkt kan het wel inderdaad. Ik dacht dat je er nog middenin zat.
Geniet ervan!
toch erg fijn.

Nog 30 punten te gaan en dan ben ik klaar.