Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:xNavatu schreef:Ik doe CMD dus HBO niveau(nouja momenteel minor Communicatie
grootste fout ooit)
Thanks!!
Tell me! Ik ben me ook een beetje aan het oriënteren op minors. What happened?
Courses schreef:Haha, nog even doorzettenIk heb nog geen idee wat ik met m'n specilicatie ga doen enzo. Heb al wel een groot gezeik gehad met internationaal studeren enzo, super vervelend want ze zeggen dat dat 'zo goed geregeld is' maar als puntje bij paaltje komt
Maandag start het nieuwe blok, dan mogen we een magazine maken yeuhEindelijk! Das echt mijn ding dus ben ook super benieuwd, tot dusver alles voldoende terug dus dat is ook prima. Was voor 1 vak niet helemaal gerust want we moesten aan de hand van een narratieve verhaal analyse en eigen verhaal maken en analyseren aan de hand van Campbell, Propp en Aristoteles
Wat een drama zeg.
Sowieso vote ik voor Image Director voor Magazine als mijn positie. Fotooooo's
Courses schreef:Ah okee! Ja ik heb destijds ook die test gedaan maar dat vond ik een beetje apartSchijnt ook een leuke studie te zijn maar de keuze tussen 2 dingen meteen al vond ik nogal abrupt zeg maar
Maar die beide kanten is toch al van de studie zelf zeg maar, niet een compleet ‘nieuw’ iets dus dat is toch weer anders dan 2 totaal verschillende studies denk ik!
Mandarijn12 schreef:Courses schreef:Ah okee! Ja ik heb destijds ook die test gedaan maar dat vond ik een beetje apartSchijnt ook een leuke studie te zijn maar de keuze tussen 2 dingen meteen al vond ik nogal abrupt zeg maar
Maar die beide kanten is toch al van de studie zelf zeg maar, niet een compleet ‘nieuw’ iets dus dat is toch weer anders dan 2 totaal verschillende studies denk ik!
Nee klopt niet. Bij I studeer je voor programmeur, bij C studeer je voor 'frontend'. Het zijn echt twee compleet verschillende dingen, en ook al heb je overlappende vakken, de zaken die je moet inleveren zijn verschillend. Dacht ik namelijk ook